Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem vill va me på va? Säkert nåt fuffens...Vill du också va med?![]()

Just det akta er, ja är elaaaaaaaaaak! Dumma er inte me Pippi-fågeln då får ni me mig o göra!Du e elak....jag skickar kärringeenn på dig..hon kommer straffa sdig mycket hårt ovh länger.![]()

Å tack, blommor, va snällt!Buske i grus/jord
![]()
Natti snuttan!Gnattt min kääääära kääärring..
![]()
Hur ska ni kunna straffa mig när ni inte vågar lämna "Sverige" ??? Just det. De är en utmaning att ni kommer ner den 23/3 och piskar mig.
Jaha. Nä killar får inte piska mig. Detta ska göras nere i buren.
De där var skevt ska du veta. Du har nyss gjort läderband. Och nu vill du vara med och piskasFår man va me??
![]()
Vem vill va me på va? Säkert nåt fuffens...![]()

Hur ska jag få de om du inte träffar mig på riktigt ?Äsch ja orkar inte, men smisk ska du få!
Puh, trodde att det var nån konstig Skånsk tradition, Blev lättad där![]()

Hur ska jag få de om du inte träffar mig på riktigt ?
Nä traditionen ligger väl lite där att vi piskar de som inte är från trakterna.![]()
Och nu avbokade jag resan igen![]()
De där var skevt ska du veta. Du har nyss gjort läderband. Och nu vill du vara med och piskasOh nooo vad har jag gjort.

Så desperat blir jag som sagt aldrig![]()
Så desperat blir jag som sagt aldrig![]()
Det är som bungy jump. Det är bara läskigt om du tittar ner.![]()
Nåväl, killen är stor... det plus ett teleobjektiv kan kanske funka..?Alltså. Jag vill ju va jävligt nära när jag tar kort![]()

Skrämde vem? Då ska man inte hänga i den här tråden...haha vilket skrämde dig ?

Ja o du är så snäll så du kommer låta honom komma hem till dig varvid du lagar honom en god middag erbjuder honom din säng... eh är det här sagan om de där jävla björnarna eller...!!?!?Klart det e. Bushido hittar ingen villig milf så han har siktat in sig på mig nu.![]()

Hur ska jag få de om du inte träffar mig på riktigt ?
Nä traditionen ligger väl lite där att vi piskar de som inte är från trakterna.![]()

Nåväl, killen är stor... det plus ett teleobjektiv kan kanske funka..?![]()



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |