Singeltråden

Vill du också va med? :brynad
Vem vill va me på va? Säkert nåt fuffens... :va

Du e elak....jag skickar kärringeenn på dig..hon kommer straffa sdig mycket hårt ovh länger. :7peta
Just det akta er, ja är elaaaaaaaaaak! Dumma er inte me Pippi-fågeln då får ni me mig o göra! :mad: Vi tycker utlandet är lite otäckt så vadåååå? :död

Buske i grus/jord

images
Å tack, blommor, va snällt! :)

:krama:krama:krama:kär:kär:kär:kär Gnattt min kääääära kääärring..:hej:tuttar
Natti snuttan!
:D Hur ska ni kunna straffa mig när ni inte vågar lämna "Sverige" ??? Just det. De är en utmaning att ni kommer ner den 23/3 och piskar mig.

Äsch ja orkar inte, men smisk ska du få!
 
Alltså. Jag vill ju va jävligt nära när jag tar kort :hihi
Nåväl, killen är stor... det plus ett teleobjektiv kan kanske funka..? :banana

haha vilket skrämde dig ?
Skrämde vem? Då ska man inte hänga i den här tråden... :dummer
Klart det e. Bushido hittar ingen villig milf så han har siktat in sig på mig nu. :huvet
Ja o du är så snäll så du kommer låta honom komma hem till dig varvid du lagar honom en god middag erbjuder honom din säng... eh är det här sagan om de där jävla björnarna eller...!!?!? :7peta

Hur ska jag få de om du inte träffar mig på riktigt ?


Nä traditionen ligger väl lite där att vi piskar de som inte är från trakterna. :crash

Du ja har en långpisk o ja kan hantera den... utmanar du mig ellä??? :arsele
 
Nu orkar inte jag mer. Så nu går jag och lägger mig :D

Jag räkna de här gillningarna. 53 stycken detta dygnet. Ni är ju sjuka i huvudet, fortsätt :hoppa


Så hörs vi imorgon. Medans ni sliter som djur så tänker jag bara köra runt i skåne.

Natti på er.


:pannkyss
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top