Singeltjejer listan ligger här

SVBABE skrev:
Vi kankse borde köra lite speed date eller nått här på forumet...
så alla får se hur alla ser ut.
I skinnställ och hjälm är det ju lite svårt att se....

Haha, ja, men en påse på huvudet funkar också. :p

men man vill väl se hur den andra ser ut???
man kan ju inte bara dömma honom efter hur han kör hoj, (även om det spelar in) :D

SVBABE skrev:
man kan ju inte bara dömma honom efter hur han kör hoj, (även om det spelar in) :D

Jo det klart. Påsen är en nödlösning.

SVBABE skrev:

va spelar det roll hur man kör??
f*n jag har juh inte ens fått MC-kortet än... :(

Räcker det inte med att man fäller ner toalett sitsen?

Hurtig skrev:
va spelar det roll hur man kör??
f*n jag har juh inte ens fått MC-kortet än... :(

Räcker det inte med att man fäller ner toalett sitsen?

Fäller NER? Mycket viktigare att fälla upp den innan man uträttar det stående behovet. Pissar, alltså.

Då är det ju bara att låta den stå öppen så det får vädra ur ordentligt.

Gulsnabbtrajja skrev:
Säger tjejen som har skrivit ut "leta män" under intressen i avataren... :rolleyes:

Touché :D :D :D

Gissa om jag fått många PM.
Tack GSXR1100R för att du startade denna tråden :tummenupp Du é en riktig kompis du. :skrämd

Åsa #96 skrev:
Touché :D :D :D

Gissa om jag fått många PM.
Tack GSXR1100R för att du startade denna tråden :tummenupp Du é en riktig kompis du. :skrämd
Vassegoast, jag har inte fått ett enda pm :(

Penguin skrev:
Vem vill ha en tjej som kraschar hela tiden då? :7peta

Om man inte satsar så kommer man ingenstans. Se på mig, nu har jag fått vara på sjukhuset och träffat doktorn flera gånger.

Eller är du en fegis :skrämd

Åsa #96 skrev:
Om man inte satsar så kommer man ingenstans. Se på mig, nu har jag fått vara på sjukhuset och träffat doktorn flera gånger.

Eller är du en fegis :skrämd

Var han snygg? Doktorn alltså......

For the record kan jag meddela att jag också har kraschat, och klassas sålunda inte som feg, längre. Men tjejer ska inte krascha, de ska vara mjuka och goa och då slår man sig lätt för mycket om man vurpar. Det går ju inte för sig. ;)
Du är nog förresten jättmjuk och go eftersom du har fått åka till doktorn så många gånger! :D

Nämnde jag förresten att jag nästan är vältränad och precis har fått tillbaka på skatten?

Last edited:
Penguin skrev:
Var han snygg? Doktorn alltså......

For the record kan jag meddela att jag också har kraschat, och klassas sålunda inte som feg. Men tjejer ska inte krascha, de ska vara mjuka och goa och då slår man sig lätt för mycket. ;)
Du är nog jättmjuk och go eftersom du har fått åka till doktorn så många gånger!

Jag jobbar på att krascha mindre. Synd bara att hjärnskakningen nu gjort att jag inte kan köra till helgen :( Men är man rookie så är man :p.
Nja, doktorn var väl inget vidare snygg. Och inte kunnig för den delen heller... Lekte titut å kittlade mig under fötterna. Vart är Sveriges sjukvård på väg :skrämd

Innerst inne är jag en rikgtig mjukis, men berätta det inte för dom andra grabbarna ;)

Åsa #96 skrev:
Synd bara att hjärnskakningen nu gjort att jag inte kan köra till helgen [/SIZE]

Det gör inget. Du kan komma och hälsa på mig istället! Jag lovar att inget säga till de andra grabbarna.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back