Singeltjejer listan ligger här

Penguin skrev:
Det tycker jag också. Men jag hänger mig iofs hellre åt Åsa än åt Mackan! :D

PS! Jag har inte skickat ett enda PM pga denna tråden. Bara för att oskyldigförklara mig själv.

Men, men, alla dom jag fick igår kväll av dig då :confused:

Jag skulle gärna vara med och bjuda på singelflickorna, men jag har redan fullt upp med Anneli.a och Madhonda. Dessutom vill inte Åsa ha mig. :(

Mattias skrev:
Jag skulle gärna vara med och bjuda på singelflickorna, men jag har redan fullt upp med Anneli.a och Madhonda. Dessutom vill inte Åsa ha mig. :(
Va?!?! Är det budgivning nu? Jag som trodde jag var safe som paxade redan vid inlägg 30 ungefär? Nu kräver jag en genomgång av reglerna... :mad:

Mattias skrev:
Fixa spons så vill hon ha dig, hon är desperat... på pengar iaf. Åsa ----> :crash

Mattias skrev:

Men du, visst är du Mattias som lackar alla hojar så enormt snyggt? Eller är jag ute å cyklar nu bland alla Mattias:ar som finns här på SH... :confused:
Om det är så kan vi bli VÄLDIGT goda vänner ;)

Åsa #96 skrev:
Men du, visst är du Mattias som lackar alla hojar så enormt snyggt? Eller är jag ute å cyklar nu... :confused:
Om det är så kan vi bli VÄLDIGT goda vänner ;)

Mnjaa. Dekaltrim är min avdelning. Titta bara på Cralles, Freddys, Filips och Dalis hojar. Grymt snygga.

Anneli.a skrev:
...Eran dejt?!.. de har han inte sagt nåt om, jag visste inte att vi skulle bli fler... :rolleyes:

Anneli, du och jag ska leka mellan lördag och söndag. Penguin och jag ska leka med gummit på måndag. Jag räcker till åt alla.

*/ ?>
Back