Singelkillar sökes....

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
Pijoooongggg - så kändes det när "Roller" äntrade tråden!

Jävla tjat om ip hit o dit - jag har en hel påse med 3com nätverkskort och jag får en ny fast ip-adress för varje kort... (faktiskt) kan vara bra när man krigar på nätet...

Till bruden som startade tråden så är faktiskt jag singel, trevlig osv, tyvärr ganska ful, men du kommer ändå inte att falla för mig så vi slösar inte bort värdefull tid i våra liv med att dejta :) däremot kan man ju åka hoj för skojsskull nån dag...

Maximilia skrev:
Kanske lite fräckt att ta tillfället i akt....men tänkte iaf ge d ett försök :tungan Det tycks vara lite mer klurigt att finna tag på singelkillar som kör sporthoj här i Sthlm...... :wiggle Denna sajt borde ha åtminståne ytterligare en singel till, förutom jag själv *ler lite fånigt*

Finns det chans för en MCdejt?

//Maximilia

Lämna några till mig me va?? :fatta!

Helt hysteriskt.....

...... Var tvungen att ge mig av på exil över helgen... drog till Uppsala och brännde av lite hjärnceller :fyllisar

Undrar just om jag startar ett mindre världskrig om jag lägger upp en bild nu :va .... Vad säger ni.....?? Finns risk för att jag bryter mitt löfte....

Falafelbabianen skrev:
Pijoooongggg - så kändes det när "Roller" äntrade tråden!

Jävla tjat om ip hit o dit - jag har en hel påse med 3com nätverkskort och jag får en ny fast ip-adress för varje kort... (faktiskt) kan vara bra när man krigar på nätet...

Till bruden som startade tråden så är faktiskt jag singel, trevlig osv, tyvärr ganska ful, men du kommer ändå inte att falla för mig så vi slösar inte bort värdefull tid i våra liv med att dejta :) däremot kan man ju åka hoj för skojsskull nån dag...

Åka hoj fungerar i alla lägen....och är du en trevligt prick så räcker det :)

En fråga bara... Hur mycket får man om man ställer upp?

Fan har du inte hittat nån än :va

Du får väl läsa 'samlagstråden' så ser du väl vilka som borde vara mer lättflirtande än andra...

Lugna sig nu flickor! Jag kommer till Sthlm nästa helg, har ioförsig ingen hoj men tar gärna en fika med en hojintresserad kvinna.

Ni kan ställa er i kö genom att skicka ett pm med bild :)

Nåååå...

Nu upp med bild, eller är det bara snack och inga verkyg i lådan ?? :pannkyss

Jag vill passa på att tacka alla som tipsade mig om RoLLER :) Det var nåt utöver det vanliga må jag säga :rodnar

Det dåliga är att alla kommer att kännas ganska :tummenner efter honom.

Maximilia skrev:
Jag vill passa på att tacka alla som tipsade mig om RoLLER :) Det var nåt utöver det vanliga må jag säga :rodnar

Det dåliga är att alla kommer att kännas ganska :tummenner efter honom.

KE nu vill jag veta vad som hänt ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...