Singel, och så förblir det...

Bingo skrev:
Kanylen, du har fattat detta helt baklänges. Poängen är att brudarna skall kasta sig på rygg. Du får inga brudar genom att själv kasta dig av motorcykeln så fort du ser en lecagrop. :D
Nenene! det är en noga utplanerad taktik! Vi kör ju alla RR för att tjejer tänder på det(har en polare som påstår det iaf :3freak ) Så först kör jag några varv för att k*ta upp dem.. när jag sen krachar så tycker de synd om mig och kommer för att "pyssla om mig" :bow :fakta

Har inte funkat så bra hittils, men jag har en god kännsla för knutstorp!!

Diskuterade just detta förut med en tjejkompis (dom blir ju inge annat :rolleyes: )
ja önskade typ: att jag va ursnygg, charmig å utstrålade testosteron å alla brudar hoppade på mig när var och hursomhelst..

Å då säger hon: "men då skulle du inte ha något innanför pannbenet heller..."

Det är väl klart jag skiter totallt fullständigt i om jag är smart eller inte bara jag får brudar!:fatta!

*snygging men tydligen inte tillräckligt* :D

Gustav1 skrev:
Tja, värt ett försök kanske. :D

Och funkar inte det så kan man alltid fråga nån lämplig brud om hon jobbar på Hjältevadshus... Detta praktiserades flitigt i helgen med väntat resultat :D

kajlyl skrev:
Nenene! det är en noga utplanerad taktik! Vi kör ju alla RR för att tjejer tänder på det(har en polare som påstår det iaf :3freak ) Så först kör jag några varv för att k*ta upp dem.. när jag sen krachar så tycker de synd om mig och kommer för att "pyssla om mig" :bow :fakta

Har inte funkat så bra hittils, men jag har en god kännsla för knutstorp!!

Kör du också med den taktiken? :fakta :D :D :D

Det där var väl inget nytt. Det är ju därför man inte är singel :hej

Bingo skrev:
Kanylen, du har fattat detta helt baklänges. Poängen är att brudarna skall kasta sig på rygg. Du får inga brudar genom att själv kasta dig av motorcykeln så fort du ser en lecagrop. :D

:lol :lol :lol :lol

Bifogat

• smilielol.gif
    smilielol.gif
    8.9 KB · Visningar: 93
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back