Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Mattias skrev:
Ho ho ho!!! Tror du verkligen att 18 minuter är kort tid nog för att paxa en sån pingla? Sorry, GSK. Hon är redan min.
Du kan ju förfan inte PM:a ett pax!!! Paxa måste man göra så att andra hör/ser. :fakta Ledsen Mattias men den här gången har du fel.
Jag var först!!!

gulsvartkawwa skrev:
Du kan ju förfan inte PM:a ett pax!!! Paxa måste man göra så att andra hör/ser. :fakta Ledsen Mattias men den här gången har du fel.
Jag var först!!!

Sorry grabbar, tror det är bäst om hon själv får välja! Pax etc. kanske fungerade i lekskolan, tror nu på andra metoder. Vi får alla träffas så får vi se vad ting leder till :rodnar Anyone, anyone?

Pappsen skrev:
Sorry grabbar, tror det är bäst om hon själv får välja! Pax etc. kanske fungerade i lekskolan, tror nu på andra metoder. Vi får alla träffas så får vi se vad ting leder till :rodnar Anyone, anyone?

Jag trodde redn du hade en pingla pappsen eller letar du efter ytterligare en? :confused: :D

Pappsen skrev:
Har du aldrig vart på krogen? Man går fram o paxar bara.
Till och med lyckats sno polares brudar så enkelt, de går o tror att dom är ihop med nån i månader så har dom i själva verket glömt o paxa :rolleyes: , fast det misstaget gör dom bara en gång ;).
BB: Behöver du adress eller nåt för att skicka över henne?

Felix skrev:
Jag trodde redn du hade en pingla pappsen eller letar du efter ytterligare en? :confused: :D

Man vill ju inte vara egoist. Många munnar att mätta vet du :D Blanda inte inte mig i vårt förhållande :tummenupp förresten

Anciol skrev:
Får jag vara med er? Är ganska färsk och väldigt ensam...
Det här forumet måste vara ett av de bättre för ensamma tjejer att hitta killar.
Du ska nog inte behöva vara ensam så länge till. ;)

/Micke

BB, har du kvar din 18åriga kompis? vill hon åka lite KTM 660smc med en annan 18årig kille tror du? =) kan även tänka mej skogspromenader, och lugna hemmakvällar ;)

Jag är en singel pojke på 18 år som bor lite utanför storstan och jag ska åka på så många turer som möjligt i år och kracha så lite som möjligt :D

Om det är någon fin tjej som vill följa med så bör du vara bered på att du får ta fram den stora plånboken. :p :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Jag har en söt tjejkompis på 18 år som behöver en riktigt snäll kille som inte är ett svin. Någon? ;)

Om man beter sig som ett svin bokstavligt i bland då som tex smutsa ner sig mm vad tyker hon om det?

För övrigt är jag super snäll :hej . Du kan fråga mig för jag vet. :fakta Men fråga inte någon annan för dom ljuger bara :tummenupp

hmmm. var ute för första gången igår som singel på runt 1 år. Var gick vi? jo! till en gay-bar! gissa hur mycket uppskattning och ragg man fick där då?? Inte för att jag vill nåt sånt, men ändå... eller... kanske lite...

Gulsvartkawwa- Paxar du damen? 'skrattar'
Du får väl följa med när vi skall samåka hela bunten
Har dock satt henne bakpå en annan man redan som i mina ögon kör riktigt bra.

Jag har nog fler singeldamer på lager. Och alla är inte 18.
Finns damer under 18 samt damer över 18.
Försöker ragga med några st till sporthojs festen också.

Mattias- Du skall hålla fingrarna i styr!

Men alltså........

det är väl inte smågrabbar tjejerna vill ha, eller? :rolleyes:

Ungtupparna håller ju på och byter hela tiden.....

Nä det är mogna stabila pöjkar som vet hur man pysslar om en kvinna som tjejerna behöver.

Ja som........ehh.......mig då! :rodnar

Ps. stupsäker på att skjutsa. :D

Order:

Beställer gärna en i åldern 20+ och 25-
Fin, söt, trevlig, rik, generös och vältränad. Krav att hon håller sig till mig också & inte får för sig att nån annan är bättre - för det finns inte *host*
Rik är inget måste, men en trevlig bonus...tränad kan ersätta vältränad...Hon behöver väll kanske inte heller vara jättetrevlig men ska gå att umgås med...är hon inte rik behöver hon egentligen inte heller vara generös heller....nära tjugoårs åldern räcker förresten...helst inte över 45. Söt vette fan heller om det spelar någon roll & då behöver hon inte hålla sig till enbart mig eftersom jag bara gillar söta/snygga tjejer så skit i hela grejjen förresten, jag klarar mig bäst själv. :mad:

gasolmannen - Det är ju riktigt lammkött eftersom du är över 30.
Klarar du av så unga damer som inte har pluggat klart, vet inte vad dom vill, vill inte skaffa barn, åker inte hoj ;)

Henken- Måste din flicka vara vältränad?

Bikerbitch skrev:
Klarar du av så unga damer som inte har pluggat klart, vet inte vad dom vill, vill inte skaffa barn, åker inte hoj ;)
Jag klarar det, jag klarar det! Se till och hitta en lämplig flicka i din bekantskapskrets så ska jag visa att jag klarar det!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8