Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Lokke skrev:

Men va fan, nån satte ju in katten sin!! Sjukt men det är klart, jag har ju inte testat andra djur än damer så jag ska låta kattens duglighet vara osagd :rolleyes: En och annan pussycat därimot. :rodnar . Bögar jag det finner du säkert på sidan om du så gärna undrar!

Pappsen skrev:
Men va fan, nån satte ju in katten sin!! Sjukt men det är klart, jag har ju inte testat andra djur än damer så jag ska låta kattens duglighet vara osagd :rolleyes: En och annan pussycat därimot. :rodnar . Bögar jag det finner du säkert på sidan om du så gärna undrar!

Katter e fina djur, ser inget fel i det, inte ens i en singelklubbs-tråd, för jag antar att en singelklubbs-tråd handlar om mer än enbart "konsten att få sig ett skjut".

Och vad det beträffar bögar så e jag varken intresserad eller bryr mig om vad andra människor håller på med, jag e i alla fall inte bög. Men pappsen börjar snart låta lite bög-fobi-aktig...kom inte å säg att du har lila depåställ?? ;)

Lokke skrev:
Katter e fina djur, ser inget fel i det, inte ens i en singelklubbs-tråd, för jag antar att en singelklubbs-tråd handlar om mer än enbart "konsten att få sig ett skjut".

Och vad det beträffar bögar så e jag varken intresserad eller bryr mig om vad andra människor håller på med, jag e i alla fall inte bög. Men pappsen börjar snart låta lite bög-fobi-aktig...kom inte å säg att du har lila depåställ?? ;)

Faktum är att singel tråden startade jag för att det skulle möjligens kunna generera lite mutta :tummenupp klar inte jag syftade på dig, du är ju ingen bög, du gillar ju katter :D mitt depå ställ är rostskyddsfärgat, den hårdast färgen på ett sådant tycker jag?! Jag bryr mig inte heller om vad andra gör med sin läggning så länge de inte knullar: barn, lik, mig i röven eller DJUR! Har ni några historier om när ni skulle "fräna" till er för en padda? Det har varje cool kille på två hjul gjort nån gång. Jag kan ju mjukstarta :rodnar :

Skulle i 16 åren skjutsa min böna hem, kom och laddade med min nsr125 för fulla muggar i en böj över en bro! (kört där massaor med gånger) det brukar inte kom nån där (smart tänkt va?) men det gjorde det denna gång!! Ut i yttern på vänster sida om mötande, missade bron och körde rakt i sjön i 100 knyck :rodnar. Fan va ofrän jag va den gången, men det som var helt sjukt var att efter doppet med nästan hela bågen så bara sparkade jag igång den. Otroligt vilken maskin, den var ju fan helt dränkt i 4 minuter!! Tjejen, ja för att säga det enkelt. Hon pratade inte till mig under hela dagen, dessutom ville hon inte åke med mig mer. Inte ens när min första tunga hoj kom 2 månader senare, en fzr1000-89! Otroligt att man lever :skrämd

Om den här tråden genererar mutta åt dig så kommer jag att anmäla dig för Svenska dagbladets bragdmedalj! :tummenupp

Felix skrev:
Om den här tråden genererar mutta åt dig så kommer jag att anmäla dig för Svenska dagbladets bragdmedalj! :tummenupp

Jag tror det är samma dag som Bert Karlsson e bland dom 5 första på listan över Sverige sexigaste män! :crash ;)

Pappsen skrev:
Har ni några historier om när ni skulle "fräna" till er för en padda? Det har varje cool kille på två hjul gjort nån gång. Jag kan ju mjukstarta :rodnar :

Faktiskt aldrig, vad jag nu kommer ihåg, däremot har jag bränt propparna på mitt ex. när hon skulle provsitta min zzr600 så länge jag sprang in i lägenheten, å hon lyckade lägga omkull den.

Lite onödigt kanske, men ibland så hoppar mitt finska temperamentet fram även om det det finns " 3" spik i proppskåpet"....:rolleyes:

Felix skrev:

Du skulle bli förvånad, mutta kan man ju få på alla vis! Var ute på nätet och raggade lite i går. Har en date på Fredag. Hon påstod att hon var snygg men det får jag återkomma med. Vår vädret gör att jag blir galen, höger handled rycket, byxorna putar. Bruden min alldeles galen på mig. Hon är elak som inte låter mig leka med andra tycker jag. I går sa hon: mattias do er som en åtter..( menas: att jag är lekfull som en utter, fast på norska)

Definera otrohet? Är fysisk värre än psykisk? Är man otrogen om man har fler än en partner samtidigt? Kan en man vara otrogen?? Spelar riktnummret alt. lands gränser nån betydelse? Om man provkör någon från en annan kontinent, är man då otrogen? Om man trycker en vännina, är det ok?

Lokke skrev:
Faktiskt aldrig, vad jag nu kommer ihåg, däremot har jag bränt propparna på mitt ex. när hon skulle provsitta min zzr600 så länge jag sprang in i lägenheten, å hon lyckade lägga omkull den.

Lite onödigt kanske, men ibland så hoppar mitt finska temperamentet fram även om det det finns " 3" spik i proppskåpet"....:rolleyes:

Man lär så länge man lever :rolleyes: Kommer aldrig låte en tjej få ett sånt ansvar, som bäddat för fiasko :fakta Kan lova dig att om det hade varit hennes så hade chansen varit mindre, typiskt brudar. Man kan inte lita på nån som blöder en gång i månaden och ändå överlever :tummenupp

Pappsen skrev:
Man lär så länge man lever :rolleyes: Kommer aldrig låte en tjej få ett sånt ansvar, som bäddat för fiasko :fakta Kan lova dig att om det hade varit hennes så hade chansen varit mindre, typiskt brudar. Man kan inte lita på nån som blöder en gång i månaden och ändå överlever :tummenupp

Typiskt brudar håller jag inte med om, och att "låta tjejer" ta ansvar låter lite väl uppfostrande, det är fortfarande lika stor skillnad mellan: Katt, hund och tjej, som det är mellan katt, hund och kille... :rolleyes:
Om det varit hennes hoj så hade hon varit van vid dess vikt å på så sätt kunnat hantera den när den började luta, ja.

Brud eller inte, ingen provar nåt utan ägarens tillåtelse.

Pappsen skrev:
Du skulle bli förvånad, mutta kan man ju få på alla vis! Var ute på nätet och raggade lite i går. Har en date på Fredag. Hon påstod att hon var snygg men det får jag återkomma med. Vår vädret gör att jag blir galen, höger handled rycket, byxorna putar. Bruden min alldeles galen på mig. Hon är elak som inte låter mig leka med andra tycker jag. I går sa hon: mattias do er som en åtter..( menas: att jag är lekfull som en utter, fast på norska)

Definera otrohet? Är fysisk värre än psykisk? Är man otrogen om man har fler än en partner samtidigt? Kan en man vara otrogen?? Spelar riktnummret alt. lands gränser nån betydelse? Om man provkör någon från en annan kontinent, är man då otrogen? Om man trycker en vännina, är det ok?

Har man sagt att man inte skall göka andra eller det är uppenbart att ens partner inte tror man gökar andra så är det otrohet just när man gökar andra.
Sen kan man ha mer eller mindre bra ursäkter. Jag är inte otrogen och jag vill inte heller att min tjej skall vara otrogen mot mig. Lika för lika, knullar du runt så kan ju hon göra samma sak utan att det är nåt fel..

Felix skrev:
Har man sagt att man inte skall göka andra eller det är uppenbart att ens partner inte tror man gökar andra så är det otrohet just när man gökar andra.
Sen kan man ha mer eller mindre bra ursäkter. Jag är inte otrogen och jag vill inte heller att min tjej skall vara otrogen mot mig. Lika för lika, knullar du runt så kan ju hon göra samma sak utan att det är nåt fel..

Klart att om du fikar så får man räkna med att det fikas på annat håll också. Bra ursäkter, att man är människa kanske kan vara en an dem, kanske inte förresten! Klart man skall vara trogen. Åt sig själv och sin båge men också mot sin kjäreste.

Duttar man runt så kan man riskera att bli ensam. Dutt och fikning sker väl bäst som singel.

Känner ni att båge underlättar för er på ragg fronten? På vilket vis?

Har inte märkt så mycket plus på raggfaktorn med bågen, fjortistjejer vinkar ju och kastar slängpussar osv... annars är det rätt lugnt, de flesta tycker nog man är dum i huvudet bara...

Känner igen det där med fjortis brudar, men faktum är att en del tjejer gillar att åka hoj, kanske är det en majoritet? Min xxx hatade varje gång jag skulle ut och köra, speciellt efter min mega smäll. inte så konstigt, ren omtanke antar jag. Tror faktiskt att här i Norge där 1000cc är ovanliga (kostar det dubble mot hemma!) så finns det fler ögonlock som höjs än i Sverige. Mc är nog en kill grej ändå, synd att man inte är homo kanske :D då skulle man säkert ha ökade chanser..

Hade man varit homo hade man kanske fått kåtslag varje gång, mängder med killar i tighta läderkläder.
Jag hoppas min tjej tar mckort och kör själv också, men visst många tjejer blir oroliga när man är ute och gasar, och det betyder ju att dom bryr sig..

Dåligt liv i den här tråden! ös på nu så får vi hoppas att några träffar varandra och gifter sig här eller iallafall får chansen att klämma på varandra! :tummenupp :D

Jag är singel tack vare mitt utseende & uppförande, inte på grund av :D

Ace Niki skrev:
Det är ingen som kollar på profiler!

Ja, jag passar in i denna tråd för jag ä singel o med hoj. Endast stormrika, supersnygga, astrevliga killar göre sig besvär, dock ;)

Fan, jag som är råful och black! Men jag har en kul båge :D Pappsen är tillbaka efter avsuttet matchstraff från SH! Antar att jag varit lite grov men det kanske beror på våryran. Censuren sitter på min axel :D Inga mer bilder på brudar etc kommer att visas från mig :(

Är det nån på sidan som tänker komma till mega träffen i Kristinehamn på långfredagen? Vi är ett gäng som utgår från Karlstad på morgonen för den som vill!

Pappsen skrev:
Fan, jag som är råful och black! Men jag har en kul båge :D Pappsen är tillbaka efter avsuttet matchstraff från SH! Antar att jag varit lite grov men det kanske beror på våryran. Censuren sitter på min axel :D Inga mer bilder på brudar etc kommer att visas från mig :(

Är det nån på sidan som tänker komma till mega träffen i Kristinehamn på långfredagen? Vi är ett gäng som utgår från Karlstad på morgonen för den som vill!

Välkommen tillbaks pappsen, och välkommen in i matchen igen! Frölunda har ju redan vunnit den men iallafall :D

Gött att se att du är tebaks!

Felix skrev:
Välkommen tillbaks pappsen, och välkommen in i matchen igen! Frölunda har ju redan vunnit den men iallafall :D

Gött att se att du är tebaks!

Sant så sant! Bara att buga och gratulera halvdanskarna till SM guldet. Kul faktiskt, det menar jag även om det rycker i hjärtat när jag erkänner det. Pappsen är tillbaka även fast tungan är lite "stympad"....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8