Singel i stockholm.

Kakan skrev:
haha vart hittar man dej då när man ska shopa då :confused: :tungan

ha inte ens ett förspel då :confused: :tungan

Norra Sthlm, riktigt riiiktigt nära JDM.

Ha, sånt är överskattat, eller vad tycker du?
Fast om du vill så kan vi ju ta lite sånt också.

edit: Kanske borde tillägga att jag är absolut bäst på att hjälpa tjejer med underklädes köp :D

The-PatriX skrev:
:fattartil Näää det tror jag inte att du får.

Jojo, sen när ser Vallentuna vägen ut som en å?
Föresten, villken väg är vallentunavägen? :confused:

vafan, måste ju ha nåt emellan.

Ähh det är du som ser som en kratta :tungan, det är en gångväg sen ett staket, efter det är vallentuna vägen.

Vet du var rondellen är? när man kommer från motorvägen så svänger du höger där. På ok/q8 sidan, sen svänger du vänster i rödlyset. Kommer sedan upp till ett till rödlyse, du har kört förbi volvo och renault. Där svänger du höger, då är du inne på vallentunavägen.

The-PatriX skrev:
Norra Sthlm, riktigt riiiktigt nära JDM.

Ha, sånt är överskattat, eller vad tycker du?
Fast om du vill så kan vi ju ta lite sånt också.

edit: Kanske borde tillägga att jag är absolut bäst på att hjälpa tjejer med underklädes köp :D

mmmmmmm hittar inte så långt norr ut :tungan :lol

tja räcker med ett eller två naffs på halsen eller örsnibben så är jag nöjd :lol :hihi

:hoppskrat tror jag det vorre ju konstigt annars du är ju kille :lol

DJM skrev:
vafan, måste ju ha nåt emellan.

Ähh det är du som ser som en kratta :tungan, det är en gångväg sen ett staket, efter det är vallentuna vägen.

Vet du var rondellen är? när man kommer från motorvägen så svänger du höger där. På ok/q8 sidan, sen svänger du vänster i rödlyset. Kommer sedan upp till ett till rödlyse, du har kört förbi volvo och renault. Där svänger du höger, då är du inne på vallentunavägen.

AHA, du avslöjade vart du bor :D, hihihihiihihi inatt så är det jag som åker både hojj å bil =). Nu vet jag exakt vart du bor, hihi

Kakan skrev:
mmmmmmm hittar inte så långt norr ut :tungan :lol

tja räcker med ett eller två naffs på halsen eller örsnibben så är jag nöjd :lol :hihi

:hoppskrat tror jag det vorre ju konstigt annars du är ju kille :lol

Inte? aj aj aj, då får vi mötas på lämplig platts, typ ett mörkt parkeringshus inne i sthlm :tomten
Annars så finns det många ljusa plattser som funkar lika bra =).

Ja men det är väll klart, min smak är utomordentlig :D.
Kan visa exakt vad du underkläder du passar i....bara jag får se dig med dem på dvs...

The-PatriX skrev:
AHA, du avslöjade vart du bor :D, hihihihiihihi inatt så är det jag som åker både hojj å bil =). Nu vet jag exakt vart du bor, hihi

HAHAA, :D, blir inte det svårt? så nu får du säga var du bor/är.

Ni har förstört min tråd era spammande jävlar!!!!! :D

Och med vitaran får man väl inga chix, vitaran skrämmer säkert bort de flesta... =)

Men helt ärligt, fatta va svårt att komma i "sån" kontakt med nån från det motsatta könet som man inte känner... Som dessutom är någonting att satsa på... gaah... Kan inte ni lägga ut lite berättelser hur ni fångat in era respektive...

Just nu ser det annars mörkt ut...

Och flytta gör jag aldrig. Eller jo, kanske till Californien, eller Jamaica... Eller var som helst där det finns SOL.... Malmö? Hell no!!!! Där blåser det storm 360 dagar om året och luftfuktigheten gör att man kyls av som en finne i en isvak...

Jag är 23, så det är ju inte försent om man säger så... =) Hehe...

Men har man haft ett som man själv skulle beskrivit det, stadigt förhållande i sex år, kan det vara jävligt svårt att komma in i singellivets karuseller åter igen... :huvet

Vill ju ha nån som delar mina passioner också.... Fan... Kan man inte klona sig själv och göra ett könsbyte på klonen... hmm.. kanske skulle vara nåt.... :död

DJM skrev:
HAHAA, :D, blir inte det svårt? så nu får du säga var du bor/är.

Hmmm, vågar man säga sjukyrkoberget, eller kommer du stå här me baseboll trät i högsta hugg efter att jag har lånat hojjen? :va

Zana: Tyst :arsele

The-PatriX skrev:
Inte? aj aj aj, då får vi mötas på lämplig platts, typ ett mörkt parkeringshus inne i sthlm :tomten
Annars så finns det många ljusa plattser som funkar lika bra =).

Ja men det är väll klart, min smak är utomordentlig :D.
Kan visa exakt vad du underkläder du passar i....bara jag får se dig med dem på dvs...

:) japp jag känner till måååånga finna ställen där vi kan träffas mmm typ ett kaffe som ligger i gallerian kanon bra :hoppskrat

:hihi oj vad du skulle må om du fick se mej i dom :lol

The-PatriX skrev:
Hmmm, vågar man säga sjukyrkoberget, eller kommer du stå här me baseboll trät i högsta hugg efter att jag har lånat hojjen? :va

Zana: Tyst :arsele

hehe, nu vet jag precis var du bor. Om den är borta vet jag iaf var du bor :tungan. Men trodde du bodde mycket längre härifrån. Tror jag inte har sett bilen iaf.

Kanske ska ta pm istället.

Kakan skrev:
:) japp jag känner till måååånga finna ställen där vi kan träffas mmm typ ett kaffe som ligger i gallerian kanon bra :hoppskrat

:hihi oj vad du skulle må om du fick se mej i dom :lol

Men, varför dög inte ett mörkt garage?:confused:

Mmm det skulle jag, sitter redan och fantiserar :slicka

haha ja du det är inte lätt om man har vare borta från singelmarknaden ett tag....men krogen är bra sen nätet finns det massa ställen man kan prata med folk som delar ens intressen och kanske till å med träffas om det känns rätt....det rä i alla fall mitt tips....eller så är man singel ett tag bara för att (som en polare till mej sa) hitta sig själv och bli stark i att vara själv....okej nu har hon vara singel i 5 år *asg* men man behöver inte överdriva :lol

Zana skrev:
Ni har förstört min tråd era spammande jävlar!!!!! :D

Och med vitaran får man väl inga chix, vitaran skrämmer säkert bort de flesta... =)

Men helt ärligt, fatta va svårt att komma i "sån" kontakt med nån från det motsatta könet som man inte känner... Som dessutom är någonting att satsa på... gaah... Kan inte ni lägga ut lite berättelser hur ni fångat in era respektive...

Just nu ser det annars mörkt ut...

Och flytta gör jag aldrig. Eller jo, kanske till Californien, eller Jamaica... Eller var som helst där det finns SOL.... Malmö? Hell no!!!! Där blåser det storm 360 dagar om året och luftfuktigheten gör att man kyls av som en finne i en isvak...

Jag är 23, så det är ju inte försent om man säger så... =) Hehe...

Men har man haft ett som man själv skulle beskrivit det, stadigt förhållande i sex år, kan det vara jävligt svårt att komma in i singellivets karuseller åter igen... :huvet

Vill ju ha nån som delar mina passioner också.... Fan... Kan man inte klona sig själv och göra ett könsbyte på klonen... hmm.. kanske skulle vara nåt.... :död

Ähhh, man ska ändå inte flirta runt på hösten/vintern.. blir lite aom att köpa grisen i säcken... Får väl vänta tills våren kommer istället.... :p

The-PatriX skrev:
Men, varför dög inte ett mörkt garage?:confused:

Mmm det skulle jag, sitter redan och fantiserar :slicka

:lol bara för att det är så himmla kul å jäklas :lol

:3freak inte bra med sån livlig fantasi :lol

Zana skrev:
Ähhh, man ska ändå inte flirta runt på hösten/vintern.. blir lite aom att köpa grisen i säcken... Får väl vänta tills våren kommer istället.... :p

:hoppskrat :7peta fegis

Ähhh, tack...

Tror man ska följa ödet.... Kan ju inte göra mycket annat.....

Gudm its up to you now..... eller nåt.. :rolleyes:

Zana skrev:
Hallå!!!! Its like you people ignoring me!!!!

Ok bara för att vara snäll.

Det absolut enklaste sättet att ragga upp nån lämplig tjej är via nätet, så träffade jag min förra tjej (hon som inte tycker om att bli fasttejpad).

Iof så är både du och jag lite för gammla för sånna här communityn, och att hitta nån vettig tjej på dem är nästan omöjligt.

Men stick in i stan och stöt på tjejerna, testa dig fram på nattklubbarna, får du nobben, ja so what? Gå till nästa, sen till nästa osv tills du har rätt teknik.

Aja nog med svammel, stick in till stan på någon sjysst nattklubb, eller ragga på Kakan här... Eller nej, hon e min :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing