Jonathan
Guest
tassen skrev:Va inte så desperat, slappna av , ha humor, visa omsorg å ge bort en röd ros.......sen halar du ut lillen å erbjuder dina tjänster![]()
![]()
Aha, först smöra lite och sen lägga fram han på bordet och visa vem som bestämmer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tassen skrev:Va inte så desperat, slappna av , ha humor, visa omsorg å ge bort en röd ros.......sen halar du ut lillen å erbjuder dina tjänster![]()
![]()

Jonathan skrev:Aha, först smöra lite och sen lägga fram han på bordet och visa vem som bestämmer![]()
![]()
na kommerNursey skrev:Du har ju humor killen, det är det bästa man kan ha!! Oroa dig intena kommer

Märks det att jag inte har något att göra...tassen skrev:Jag tror grabben börjar fatta nu,![]()

Nursey skrev:Du har ju humor killen, det är det bästa man kan ha!! Oroa dig intena kommer

tassen skrev:Jag tror grabben börjar fatta nu,![]()
Nursey skrev:Märks det att jag inte har något att göra...![]()

Jonathan skrev:Jo kanske det, men jag är lite rädd att bordet inte ska hålla bara
Mjaa. Slutsats = Humor is the shit![]()
Kay skrev:Sambo med världens vackraste och mest underbara tjej![]()
tassen skrev:Ett bra stalltips, gillar du en tjej, se henne i ögonen, säg det till henne, så hon förstår.
Alla faller inte för det, men minst hälften rasar framför dina fötter och gör vad som helst för att få ge dig allt du önskar.
Kay skrev:Sambo med världens vackraste och mest underbara tjej![]()

fart freak skrev:stackars Jonathan... har du skrivit till Aftonbladets "Fråga Eva" oxå?
http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,731400,00.html
![]()

2fast4Some skrev:Förlovad och så jävla förälskad i min![]()
![]()
Och hon i dig..har vi hört2fast4Some skrev:Förlovad och så jävla förälskad i min![]()
![]()
Hmm, du kanske gör lite fel......du ska inte psykstirra på henne med villt uppspärrade ögon som värsta galningenJonathan skrev:Hmm, kan lätt kännas lite corny. Stå o glo henne in i ögonen och säga "jag tycker om dig".
Ben Pool skrev:Hmm, du kanske gör lite fel......du ska inte psykstirra på henne med villt uppspärrade ögon som värsta galningen
Nyckelordet här är "se" och inte "glo"![]()

Nursey skrev:Och hon i dig..har vi hört![]()
Jonathan skrev:Jag säger "Jag vet att du vill ha mig, kom kexet så går vi och smular lite
=
gillar killar som tar hand om oss.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |