Singel eller inte...

Det kan nästan inte missupfattas...

• Antal röstningar
    0
tassen skrev:
Så, :pannkyss , är jag kanske den du söker, fri och mycket svårfångad , lyckas du greppa mitt hjärta, då får du allt ..... :)

Nursey vs. SH raggningsförsök 5-0
:rofl :rofl

Denna tråden är ett bevis för att SH-are blir heeeeeeeeeeeeeeeeelt galna när vintern kommer. :lol :lol

Och förresten, ontopic, jag är singel. Och pojkvasker.
Varsågod, ragga! :7peta

John skrev:
Nursey vs. SH raggningsförsök 5-0
:rofl :rofl

Denna tråden är ett bevis för att SH-are blir heeeeeeeeeeeeeeeeelt galna när vintern kommer. :lol :lol

Och förresten, ontopic, jag är singel. Och pojkvasker.
Varsågod, ragga! :7peta

Men killar har ni inte förstått?? ...för att få en tjej intresserad så ska man inte ragga på dom, utan man ska leka ointresserad! :7peta :)

Fotrally skrev:
Men killar har ni inte förstått?? ...för att få en tjej intresserad så ska man inte ragga på dom, utan man ska leka ointresserad! :7peta :)

Neeeej, det e som när killar tror att hojbrudar blir impade när de försvinner på bakhjulet i 300 kk i timmen..det funkar inte :fatta!

Nursey skrev:
Neeeej, det e som när killar tror att hojbrudar blir impade när de försvinner på bakhjulet i 300 kk i timmen..det funkar inte :fatta!

Man skall börna och ge dom fingret! :finger

Last edited:
Fotrally skrev:

Nitro o Nursey; NI är totalt ointressanta. Bara så ni vet.

(nån som vill göra nåt ikväll?)

BTW, någon som är bra på att städa? Betalar i natura om du har fina tuttar

General E skrev:
Man skall börna och ge dom fingret!

Man skall inte försvinna...det sabbar ju hela grejjen...sen kan ni börna åka på bakhjulet göra vad ni vill men FÖRSVINN inte om ni skall impa :fatta! :)

FreddaAbborre skrev:
Nitro o Nursey; NI är totalt ointressanta. Bara så ni vet.

(nån som vill göra nåt ikväll?)

BTW, någon som är bra på att städa? Betalar i natura om du har fina tuttar

:banana :banana :banana (Han vill haaaa oss!!!!)...äh du kan väl komma förbi så kan du få skrubba spisplattorna om du vill..... (undrar om det funkar för oss brudar med?) :hihi

Nursey skrev:
Man skall inte försvinna...det sabbar ju hela grejjen...sen kan ni börna åka på bakhjulet göra vad ni vill men FÖRSVINN inte om ni skall impa :fatta! :)

Taget. Finns ju Ronny&Ragge-varianten: Sladda runt stackars tjejen med forrden. -Eru kåt eller? Näe. R&R sladdar runt några varv till. -Eru kåt nurå? :banana

Om jag skulle bli amerikas president skulle jag sparka alla anställda i vita huset, måla det prickigt och bara anställa praktikanter som sjunger "Happy birthday mr president" och suger av mig medan jag pratar viktiga samtal i telefon. :)

Nursey skrev:

Alltsa.. Jag skulle ivf bli imponerad om nan bara forsvann...

Typ varsta trollerisnubben assa!

Nursey skrev:
:banana :banana :banana (Han vill haaaa oss!!!!)...äh du kan väl komma förbi så kan du få skrubba spisplattorna om du vill..... (undrar om det funkar för oss brudar med?) :hihi

Vänta två sekunder. JAG behövde nån som städa...

(och som sagt, är totalt ointresserad...)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!