Efter många år som en världsrummlare, mycket krogar ,svartklubbar, å andra festliga tillfällen, så finns det lite reflektioner att delge.
Snygga tjejer, som vet om det och spelar på det, fotomodellstuk typ,är oftast riktigt tråkiga som knu.... " akta mitt hår, oh, mina naglar, min make up är dyr..osv" , Iq och Eq, som en självupptagen kaktus, trist som fan när man egentligen vill röja runt som fan, blir att man bryr sig föga, det blir inte mer än ett one-night. Snygg att se på , men bara ett skal...
Sen har vi de som vet deras värde som kvinna, karriär klar, färdigutvecklad mentalt, har haft ett enormt tråkigt och torrftigt liv med en likasinnad man, nyss skild, röjer på marknaden som en mansslukerska utan dess like bland män.
Visst, kan vara det bästa skjut som du någonsin fått, du vill ha mer, ok, du har gjort dig välförtjänt av returmatch. Hennes tlefon ringer hela tiden, sms rasar ner, är det här en kvinna du vill satsa din framtid på......
Fredags krogragget, tjejligan, gifta,förlovade, någon singel,kollar killar som om de inte stt någon tidigare.
Desperata, frustrerade efter den perfekta hingsten att rida ut i en värld av extas för natten.....tjena, är det en sådan man ska ha, som man inte kan lita på om hon gör lika mot dig efter ett ett halvår...
Sen har vi den alldagliga, lite blyg, söt, snygg kropp, men inte visar att hon finns.
Vet inte vad som krävs för att synas, vill inte ha killar dräglandes i förrätten på julfesten. När sedan en kille visar lite intresse, så flyr hon för hon hört att killar bara är ute efter att kn....
När hon sedan tillslut träffa den rätta, " hänger som en ryggsäck på stackarn", så att han tillslut flyr.....
Kvar finns krogarnas andrahandssortering, kasörskan på ica runt hörnet eller polarens syrra......
Å så har vi Sporthojsexragg.com