Singel eller inte...

Det kan nästan inte missupfattas...

• Antal röstningar
    0
Nursey skrev:
Äh, man skall inte hålla på o följa ettikett regler (det är då allt blir knepigt mellan tjejer och killar). Jag skojade bara i förra svaret, man skall göra det då det känns rätt och med rätt person..inte bara för att göra det :)

Jag hajade det.. :) De jag menade va bara hur göra om man vill höra nåt trevligare än "jag tycker om dig" efter jufsandet?? :tungan :)

Nursey skrev:
När du slutar o k***a och börjar älska? :hihi

Vänta nu ett tag...har jag förstått rätt nu:
Om man bara knu**ar så får man bara höra "jag tycker om dig"?
Å om man älskar med nån så kan man få höra nåt trevligare?? :)

Kia skrev:
Jag hajade det.. :) De jag menade va bara hur göra om man vill höra nåt trevligare än "jag tycker om dig" efter jufsandet?? :tungan :)

Visst vore det bra om det var så.... :hihi
Tyvärr är det ju inte alltid så det funkar :(

Kia skrev:
Men hur funkar det då???? :confused: :yoparty :4skrika

Det är såhär att vissa (eller kanske många, vad vet jag) av oss killar är något missanpassade vid födsel. Vi lekte i en betongsandlåda etc.

Dessa killar bryr sig noll om vad tjejen känner och tycker och gör som dom vill. Det inkluderar att jufsa omkring hursomhelst utan att tänka efter vad konsekvenserna kan bli. Ungefär så.
Detta är tjejer säkert minst lika bra på, bara att det inte märks lika mycket.

/Professor Jonathan

Jonathan skrev:
Jobbigt om dom svarar att dom bor 40 mil ifrån dåvarande ställe man frågar dom. :hihi

Äsch..då går ni bara hem till dig.. :tummenupp

De första 1,5 åren var jag och 2fast4some särbos...jag bodde i skövde och pendlade dagl till göteborg och han bodde i Lyrestad (6mil från skövde) och arbetade (o gör fortfarande) i Norge..allt går om man vill

2fast4hjo skrev:
Äsch..då går ni bara hem till dig.. :tummenupp

De första 1,5 åren var jag och 2fast4some särbos...jag bodde i skövde och pendlade dagl till göteborg och han bodde i Lyrestad (6mil från skövde) och arbetade (o gör fortfarande) i Norge..allt går om man vill

Tänk om man vaknar upp på morgonen och upptäcker att man har tagit hem en riktigt ful tjej då ? :näsblod

Kia skrev:

Tror att det har att göra med hur mycket man betalar för att få det man vill höra...... :rolleyes:

Åså måste man nog "nulla " minst ett par 100 ggr innan det blir något resultat i med rätt kille. :rofl :hihi ... Jamen vadå, ska man gifta sig bara för att det blivit ordentligt med jufsa ett tag ?? :tungan

Last edited:
Singel!
Trivs faktiskt skitbra med det nu.
Har insett att jag är den snyggaste killen i Umeå, kanske snyggast i hela Sverige!
Jag lever för helgerna då man får festa och knulla. Fan vad bra det går med krograggandet nuförtiden. Livet känns så jävla gött!

I morgon sticker jag till Amsterdam och där blir det 3 dagars intensivt partande och gökande. Singellivet rockar!

Efter många år som en världsrummlare, mycket krogar ,svartklubbar, å andra festliga tillfällen, så finns det lite reflektioner att delge.

Snygga tjejer, som vet om det och spelar på det, fotomodellstuk typ,är oftast riktigt tråkiga som knu.... " akta mitt hår, oh, mina naglar, min make up är dyr..osv" , Iq och Eq, som en självupptagen kaktus, trist som fan när man egentligen vill röja runt som fan, blir att man bryr sig föga, det blir inte mer än ett one-night. Snygg att se på , men bara ett skal...

Sen har vi de som vet deras värde som kvinna, karriär klar, färdigutvecklad mentalt, har haft ett enormt tråkigt och torrftigt liv med en likasinnad man, nyss skild, röjer på marknaden som en mansslukerska utan dess like bland män.

Visst, kan vara det bästa skjut som du någonsin fått, du vill ha mer, ok, du har gjort dig välförtjänt av returmatch. Hennes tlefon ringer hela tiden, sms rasar ner, är det här en kvinna du vill satsa din framtid på...... :va

Fredags krogragget, tjejligan, gifta,förlovade, någon singel,kollar killar som om de inte stt någon tidigare.
Desperata, frustrerade efter den perfekta hingsten att rida ut i en värld av extas för natten.....tjena, är det en sådan man ska ha, som man inte kan lita på om hon gör lika mot dig efter ett ett halvår... :yoparty

Sen har vi den alldagliga, lite blyg, söt, snygg kropp, men inte visar att hon finns.
Vet inte vad som krävs för att synas, vill inte ha killar dräglandes i förrätten på julfesten. När sedan en kille visar lite intresse, så flyr hon för hon hört att killar bara är ute efter att kn....

När hon sedan tillslut träffa den rätta, " hänger som en ryggsäck på stackarn", så att han tillslut flyr.....

Kvar finns krogarnas andrahandssortering, kasörskan på ica runt hörnet eller polarens syrra......

Å så har vi Sporthojsexragg.com :tummenupp

Vad mej beträffar så singel eller inte, gift eller inte......

"Alla är lediga" :fakta (mer eller mindre iaf)

Nu är det väl bara att ta skydd *duckar*

Stoppsladd skrev:
Vad mej beträffar så singel eller inte, gift eller inte......

"Alla är lediga" :fakta (mer eller mindre iaf)

Nu är det väl bara att ta skydd *duckar*

:mad: :machinegu :kulspruta :ajjabajja , mina brudar ger du fan i...

Annars ha rdu helt rätt..... :tummenupp :D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...