Simon har numera körkort.

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Hejsan

Jag är så lycklig tog mitt mc-kort idag. visserligen bara begränsat men ändå. Det regnade under bromsproven men lik förbannat fick jag bromsa i alla hastigheter ändå. Låste bakhjulet lite vid 50 inbromsningen men fick göra om och gjorde då helt rätt. Inspektören var väldigt trevlig och förstående med det dåliga vädret. kändes lite halt med regn på 5 grader varm asfalt. Men nu är det klart.
Så nu ska det bara handlas hoj oxå. kikar lite efter en fräch rd-350. Några tips?

Sen vill jag höra folketjubel och få telefon nummer till söta flickor, för det är väl därför man tar mc-kort?

Rock on...

JohanR1 skrev:
Grattis din pajas!!! :tummenupp

För de ä väl Simp the floodhorse??

/Johan

det stämmer bra det.. Tack. det var inte igår man hörde något ifrån dig. hoppas allt är bra och det går bra med studierna. har du helt glömt bort din hemstad? det var länge sen man såg något av dig.. vi saknar ju dig här..

Simp skrev:
det stämmer bra det.. Tack. det var inte igår man hörde något ifrån dig. hoppas allt är bra och det går bra med studierna. har du helt glömt bort din hemstad? det var länge sen man såg något av dig.. vi saknar ju dig här..

Nä de va väldigt längesen. Ska försöka planera in ett besök snart har ja tänkt. Hörs då

fan göru här, ut o fira med dig.
antingen hoj eller i botten av en flaska, bara inte båda samtidigt.

Grattis.

/N

Simp skrev:
Sen vill jag höra folketjubel och få telefon nummer till söta flickor, för det är väl därför man tar mc-kort?

Grattis! (Min jubelbit)

Det där med tjejer är i alla fall inte riktigt sant... Vänta... 5 missade samtal... ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT