Silverfärgad Yamaha R1 Stulen (Hittad)

frostfire

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Yamaha R1 -98
Hej,

Fick min hoj stulen kl 07:15 imorse på skebokvarnsvägen 325 i högdalen.
Det är en Silverfärgad Yamaha R1 -98 med regnr ghc017.
Den har highpipe med MIG ljuddämpare, ej orginal bakdel med diodblinkers, diodbakljus och ett par extra glödlampsblinkers på sidan baktill.
framtill har den kolfiberstänkskydd och silverfärgade ej orginal backspeglar.
Jag bifogar även en bild tagen av min granne som lyckades få till en bild precis innan han drog iväg.
Gärningsmannen är en vit man och rökare.
På hans jacka stod det box delivery baktill.
Om ni ser eller hör något, ring mig snarast på 0737293087.
garage.php

Bifogat

• garningsman.JPG
    garningsman.JPG
    5 KB · Visningar: 1,612
Han hade nog jävligt brottom till nästa utkörning så han klippte en hoj :)

Ne allvarligt fan va trist. Ska hålla utkik.....

///Micke

Surt som fan att bli av med hojen! :mad:
Synd att grannen inte hade en Digtal Systemkamera att knäppa bilden med, då hade det bara varit att kabla ut bilden överallt på internet och till Box för att fråga om dom känner igen honom som anställd eller f.d. anställd.
Han kanske har snott jackan också iofs :va

Hoppas att svinet åker fast och att du får tillbaka hojen!

Om han inte körde hojen från platsen när grannen såg så lär den ju ha lastats in i en skåpbil runt hörnet t.ex. Fråga runt bland närmaste husen eller sätt upp lappar i trapphusen och fråga om iaktagelser. Om nån såg en Box bil i krokarna vid den tidpunkten så lär det ju inte varit relaterat till Box va? Kanske nån såg regnumret.

/Nitrous

Man ska ju vara skapligt slut i huvudet om man bär en jacka med namnet på företaget man jobbar på när man snor en hoj:D

Har skickat tråden till min förra chef på Box. Dom brukar inte gilla den typan av PR och kan jo inte skade att flera är uppmärksam på detta. :tummenupp

Synd att bilden är dålig men det ser utt som nya Box jackan.

Last edited:
Tråkigt,synd att det inte var bättre bild också.
Men kan man vara så förbannat pantad så att man snor en hoj i sina arbetskläder? eller så har en snott en budbil för att kunna frakta hojen och använt jackan som han hittade i den?

Eller så har han tänkt efter.
Alla ser pundaren som åker omkring i en mörk van men ingen ser budkillen som kommer åkandes i en budbil.

Ungefär som brevbäraren. Skulle du kunna beskriva hur din brevbärare ser ut?
Större delen av oss kan inte det även om vi ser han nästan dagligen.
Hiding in plain view...

Fortsätt att nysta i det via någon chef på Box.

Fy fan. Tänk om det hade varit ens egen hoj man hade sett med någon obehörig på. Då hade nog lien åkt ner från väggen. Reflektion kolon.

Bara för att han BOX-jacka på sig betyder ju inte det att han jobbar där? Kan han sno en hoj kan han nog sno en jacka.

Nu blir jag förvirrad, är det någon typ av imobilazer på nyare hojjar? så man inte kan starta dem utan en kodad nyckel?

helt otroligt att grannen var så kvick med bild! imponerad!

Åk till Bromma och boka ett möte med personalchefen. Tror inte att dom tycker om när nån anställd begår brott i arbetskläderna. Men troligtvis så jobbar han nog på deras ställe i Spånga. http:// www.boxnordic.se/LocationsAndContacts/Sweden/[/url]

Hej Ingoberra,

Jag är lite nyfiken på hur du kommit fram till att han troligtvis jobbar på vårt ställe i Spånga. Om du sitter på någon information om gärningsmannen som du kan styrka så föreslår jag att du omedelbart och utan dröjsmål rapporterar detta till polisen. Är det emellertid så att du är ute och spekulerar så föreslår jag att du håller det för dig själv.

Du har helt rätt i att vi inte ser med blida ögon på att folk använder vår utrustning i brottslig verksamhet, och är det så att någon vill ta ett möte med mig på mitt kontor så finns jag tillgänglig resten av dagen idag och även hela nästa vecka.

Hälsningar,
Martin Lundqvist
Ägare och chef MCBudbolaget på BOX
Gustavslundsvägen 151g
Bromma
08-208030
martin.lundqvist@box.eu

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...