Silvercertifikat går skit, sälja och ta smällen eller ha is i magen?

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Ni som är mer bevandrade på börsen än mig och kanske har mer is i magen kan svara på detta.
Har en del BULL SILVER 4X som går piss. Ligger back ca 40% just nu :(. Kan man förvänta sig en vändning snart eller ska man dra sig ur medan man fortfarande har nå pengar kvar?

Jag gissar på att silvret fortsätter ned. Men ingen vet förstås säkert, inte jag heller.

Egentligen borde man gå in och köpa mer nu men har redan satsat det jag är bekväm med. Vill fan inte gå in med mer pengar. Som grädde på moset backade certifikaten 10% till idag.

Behöver du pengarna, de som nu är kvar, nu? - Sälj, glöm bort vad du en gång gav för skräpet, köp nåt kul.
Behöver du inte pengarna nu?- Låt ligga och damma, glöm bort, plocka fram om tio år, hoppas skiten blivit värt mer än idag...

Investeringar är väl långsiktiga..?:va

Jobbigt att ligga snett i cert under tid pga urholkningen. Ligger själv fel i omx cert och jag kommer sälja delar av innehavet vid kortsiktig korrigering för att snitta in på en lägre nivå...

Jag är lite rädd för att denna nedgången håller i sig och vill minska risk ett tag.

Var det inte någon tips-tråd just om silver nyligen?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park