Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mycket nöjd! Blir helt perfekt då min älskling slirkopplingen passar på Aprilian ocksåJocke W skrev:2616158Så du fick en bra deal, antar att du e nöjd![]()
TackarSupermoto skrev:2616179Dejligt. Grattis![]()
Haha det måste vara en riktig raket! Undra varför den inte säljs i sverige...Barrett skrev:2616260Bytar bara modell. XR250. Kommer säkert väga under 150 kg om man plockar bort lyse mm![]()
Olof Eriksson skrev:Haha det måste vara en riktig raket! Undra varför den inte säljs i sverige...
Olof Eriksson skrev:2616154Du kan ändra till Aprilia på mig nu![]()
Nice! Då blire inofficiell aprilia-cup mellan dig å mig dåRancid-Racing skrev:2616781Hallo teamkompis![]()
Olof Eriksson skrev:2616821Nice! Då blire inofficiell aprilia-cup mellan dig å mig då
Jepp![]()
Vi ses väl i Spanien?, för lite försäsongs-sparring![]()
Jag hoppas det, men jag har rent inga pengar alls, det enda som gör att jag kan köra är sponsringen. Lånade ju 15k av syrran förra året till att åka te spanien och det har jag inte betalat tillbaka än...Rancid-Racing skrev:2616967
Jepp![]()
O jag som håller på dig!! Men har inte du haft dom bästa bromsarna i år eller???Stoffy skrev:2616543Grattis Olle![]()
Nu håller jag dig som topp tio nästa år i en stenhård klass!!!
Man byter ju inte bort Husan i första taget men jag har beställt Magurabromsar till nästa år.
Sen ligger det ett par lite större svampar i titan och bara vänta på att få ventilera.
Kan det inte bli mars snart och spanienläger![]()
Rancid-Racing skrev:2616967Olof Eriksson skrev:2616821Nice! Då blire inofficiell aprilia-cup mellan dig å mig då
Jepp![]()
På vilken bara i Spanien kör ni på ??
Datum ?
Hur många dagar ?
Kostar ?
Fuente alamo, Fortuna och Finestrat.Jösse skrev:2621705
På vilken bara i Spanien kör ni på ??
Datum ?
Hur många dagar ?
Kostar ?
Det jag hört är att han kommer att tävla sparsamt och bara när han känner för det. Han vill lägga sin tid på annat, typ familjen, helt enkelt. Iom detta kommer kan inte heller att driva/köra för KTM's officiella team.Olof Eriksson skrev:2630927Varför skulle Ejdehage lägga av?
Typ så. TyvärrSpider skrev:2630975Det jag hört är att han kommer att tävla sparsamt och bara när han känner för det. Han vill lägga sin tid på annat, typ familjen, helt enkelt. Iom detta kommer kan inte heller att driva/köra för KTM's officiella team.
.
Sant det har bromsats lite väl mycket men det ska bli ändring på det.Fastway skrev:2621569O jag som håller på dig!! Men har inte du haft dom bästa bromsarna i år eller???![]()
Eller är det husan som har strejkat
Du kan ju iallafall ta bort ?? bakom Martin Lind och Highland, det är ju bekräftat och klart, du kan lägga in nr 333 i stora klasse, Kim Gustavsson kör samma som i år. Husqvarna 660 Factory ReplicaSupermoto skrev:2630920Kolla listan nu. Fick fram lite skoj uppgifter igår![]()
Check! på Kim. Varför var inte han med på SVEMO-listan månntro??mr_rockster skrev:2636208Du kan ju iallafall ta bort ?? bakom Martin Lind och Highland, det är ju bekräftat och klart, du kan lägga in nr 333 i stora klasse, Kim Gustavsson kör samma som i år. Husqvarna 660 Factory Replica
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |