Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olof Eriksson skrev:2612848Jag får veta till nästa vecka om jag byter![]()
Vi får väl hoppas att Olas hoj håller bättre än vad den gjorde i knutstorp. Även om han är snabbast så har man inte råd att Bryta några Heat.anderssonph skrev:2612806jag tror det gänget som suzuki har kommer vinna båda klaserna i år ola i 450 och john i open
Aprilia, men vi får höra i nästa vecka om det blir någon vettig deal. Annars lär man väl strosa runt på Hondan ett år till... Stackars liten cykel...MANGAN skrev:2613062I så fall till??
Föresten kommer jag få hem en 450 SXF -07 om en vecka som ja ska börja bygga på. Så förmodligen åker ja rookie med den om jag håller i hop, planerna va ju att åka hela förra sesongen med. Men de grusades av knäled o axelleds problem![]()
Olof Eriksson skrev:2613310Aprilia, men vi får höra i nästa vecka om det blir någon vettig deal. Annars lär man väl strosa runt på Hondan ett år till... Stackars liten cykel...
Blev för dyrt. Nya 450SXF e fortfarande en grym hoj dockJocke W skrev:2613434Vad hände med KTM 450 då? du va ju i eld å lågor över den hojjen.
Rancid-Racing skrev:2612767Vem byter märke till nästa år.....inte jag![]()
Percy skrev:2612403Ryktet gar pa Milanomassan efter att Herr Lind har synts mycket i Highlands monter.
HALLÅ DÄR !!! Ny design !!!!!!!Nesse skrev:2613922![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |