Silly Season

Fastway skrev:
Du Det kostar flis förstår du. Ha det!

Eftersom det stod i IB idag så kan jag berätta lite mer om killen det handlar om. Han heter Willie maier (trorj ag) körde ihop 79 poäng i S2 VM 2005.skall köra alla SM som inte krockar. Har stl 10 på hanskar stl 44 på fötterna lång, gänglig , Ganska snabb.

Willli Reiter kanske? Han åkte en fabriks KTM i Mettet i höstas. Rätt snabb..
Stefan #37

Fastway skrev:
Eftersom det stod i IB idag så kan jag berätta lite mer om killen det handlar om. Han heter Willie maier (trorj ag) körde ihop 79 poäng i S2 VM 2005.skall köra alla SM som inte krockar. Har stl 10 på hanskar stl 44 på fötterna lång, gänglig , Ganska snabb.
Lite trist att 3 av 6 SM krockar med VM, om det nu var VM som det inte fick krocka med, kul inslag med utländska förare annars, det höjer säkert statusen i publikens ögon.

Last edited:
Två Silly Season-grejer:

1. Apropå utländska inslag... Vi kommer ha minst två engelsmän (Carl Shield och en till som jag glömt namnet på) på rejsen i Linköping & Örebro 11e och 13 maj.

2. Det är numera en SXV anmäld till Highland cup.
MARCUS!!! Kan du berätta lite mer om det ???

Supermoto skrev:
Två Silly Season-grejer:

1. Apropå utländska inslag... Vi kommer ha minst två engelsmän (Carl Shield och en till som jag glömt namnet på) på rejsen i Linköping & Örebro 11e och 13 maj.

2. Det är numera en SXV anmäld till Highland cup.
MARCUS!!! Kan du berätta lite mer om det ???
Jag tycker inte att jag som B-förare ska nämnas under Silly Season då jag inte har något med övriga namn i den här tråden att göra. ;)

RookieSM skrev:
Jag tycker inte att jag som B-förare ska nämnas under Silly Season då jag inte har något med övriga namn i den här tråden att göra. ;)
Jag nämnde ju dig. Då finns du med i tråden :) !!
Svara på frågan nu (om du känner för det)! ;)

Nya bud i Eifrem/Highland-fallet. Saxat från IB's nätupplaga:

"Jag vill dementera artikeln i IB angående att jag är klar för Highland. Så är inte fallet, meddelar svenska mästaren Ola Eifrém". Allt lät klappat och klart när IB:s reporter lämnade träningslägret i Fortuna, Spanien där Eifrém var en av tre mycket uppskattade tränare. En mästare vill alla ha i sina team och informationen att Eifrém inte skulle köra för KTM 2006 spreds blixtsnabbt. Två nya intressenter har blandat sig in i leken och möjligtvis blir det klart till helgen vilket märke Eifrém kommer att styra 2006.

Undrar om han kommer ha nån hoj klar till premiären :va

Skulle kunna gissa att Ola har blivit "testförare" åt Highland. Typ så att han får låna en cykel, vara med och testa och utveckla, köra något plojrejs på den om han känner för det och när/om han känner att den är konkurranskraftig så kör han på den.

Vild gissning ;)..

- Johan

*/ ?>
Back