Silly Season

Supermoto skrev:
Jsut det. Intressant. Låter troligt, men ska John köra lillmoppe verkligen? Kanske det. Den som får se lever.
Micke vet jag kommer köra open framöver. Han tycker 450's är fjantiga :D

Sku tippa på att John fortsätter i open också

RookieSM skrev:
Vaa.. är det sant? Fan va kul det skulle vara!! :banana
Hoppas man får se några inhopp i VM för Highland isf. :)

Låter häftigt! Hoppas den håller bara :tummenupp

Ska Lind köra SM? Vem ska hugga på han nu då?

Jocke W skrev:
Låter häftigt! Hoppas den håller bara :tummenupp

Ska Lind köra SM? Vem ska hugga på han nu då?
Lind missar halva SM eftersom det krockar med VM så han borde inte vara att räkna med i totalen. Om nu Eifrem går till Highland så tror jag Ejdehage byter till Open och då borde det vara han, Engström, Jansson och Starnberg som gör upp om saken? :)

Startfältet i 450 tror jag blir riktigt hårt, de är inte så många men alla(nästan)är bra.

Barrett skrev:
Innebär detta att Eifrem brutit med Catapult?

Låter ju väldigt konstigt...
Vad skulle han tjäna på det?
Från superspons av Ktm/Catapult till en helt oprövad hoj.
Men visst...det vore rätt fränt :)

rejser skrev:
Låter ju väldigt konstigt...
Vad skulle han tjäna på det?
Från superspons av Ktm/Catapult till en helt oprövad hoj.
Men visst...det vore rätt fränt :)

Vem säger att han inte får Superspons av Highland :va

Johan koer 450 och jag tror inte Ola kommer koera foer highland... Dock dog hans motor pa taevlingen haer i spanien. :P

Johan koer pa en 560 haer i spanien men det aer for att 450n ska kaennas laett naer han kommer hem.

Dygd koer vidare pa KTM, 450.

Christian koer yamma 450.

Nagon som kommer bli raett duktig e Tomas Gillison.

Tim koer vidare sukka, han vann foer oevrigt taevlingen haer foere Xavier Rodrigues med Ejdehage som trea. Syntes att Johan koerde fortare aenn Tim dock. Xavier va aennu snabbare men vurpade foersta.

Last edited:
Olof Eriksson skrev:
Johan koer 450 och jag tror inte Ola kommer koera foer highland... Dock dog hans motor pa taevlingen haer i spanien. :P

"Bara" dog den eller ???? En KTM kan väl inte bara dö ????
Däremot hörde jag Freddes hoj dog "soppatorsk"

Jag har också kontakter i Spanien. :)
Motorn "sprängdes", hur allvarligt det innebär vet jag inte men om han mekar med den så måste det ju iaf finnas hopp att fixa den, hehe.
Och han ska köra Highland, tillochmed göra ett inhopp i cross sm. Riktigt kul tycker jag!

RookieSM skrev:
Lind missar halva SM eftersom det krockar med VM så han borde inte vara att räkna med i totalen. Om nu Eifrem går till Highland så tror jag Ejdehage byter till Open och då borde det vara han, Engström, Jansson och Starnberg som gör upp om saken? :)

Startfältet i 450 tror jag blir riktigt hårt, de är inte så många men alla(nästan)är bra.
Om nu Eifrem skulle byta till Highland. Varför stod det då i IB i höstas att han o Eidehage var klara för KTM. Och Varför stog han i Ktm montern på Två hjuls mässan. Tänk Efter

Jag tvivlar på att Ola kommer att köra Highland i SM, men vem vet. Man upphör aldrig att förvånas...

- Johan

Fastway skrev:
Om nu Eifrem skulle byta till Highland. Varför stod det då i IB i höstas att han o Eidehage var klara för KTM. Och Varför stog han i Ktm montern på Två hjuls mässan. Tänk Efter
Vad som står i IB osv osv betyder ju inte så mkt förrens man får se resultatet av kontraktsskrivning eller presskonferens/liknande.

Tamtech skrev:
"presskonferens" :hoppskrat :skrattaåt ..den var bra..
jaja. Messerschmitter :4skrika :)

Pressvisning eller kanske "reportage från kontraktsskrivning" hade varit mer korrekt.

*/ ?>
Back