silly season Rokkie 600

boba fett

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
DBS
Tänkte kolla om det är nån som har hört vad de förare som åkte rookie 600 förra året och har klassat upp ska åka i år?

boba fett skrev:
Tänkte kolla om det är nån som har hört vad de förare som åkte rookie 600 förra året och har klassat upp ska åka i år?

BrInK ska köra std600 o jag sätter en hundring på honom bland topp 4!

Sakta i backarna! Silly Season för R600 har inte börjat än, den börjar i samband med SM-premiären. Förra året tog tog R600 över titeln som den silly'aste klassen efter att 250 SP, som burit burit silly-fanan under många år, pensionerats från SM . Frågan är inte vem som ska köra vad, utan vem som får köra. Därför har Svemo beslutat att döpa om Silly Season för R600 till Hela Havet Stormar. Precis som i Robinson kommer man att förvandla förarmötena till öråd där ett antal förare ska röstas ut. Man har t o m pratat om att ta in Anders Lundin som tävlingsledare och göra en en realitysåpa av det och sälja rättigheterna till TV5.

Teddy skrev:
Sakta i backarna! Silly Season för R600 har inte börjat än, den börjar i samband med SM-premiären. Förra året tog tog R600 över titeln som den silly'aste klassen efter att 250 SP, som burit burit silly-fanan under många år, pensionerats från SM . Frågan är inte vem som ska köra vad, utan vem som får köra. Därför har Svemo beslutat att döpa om Silly Season för R600 till Hela Havet Stormar. Precis som i Robinson kommer man att förvandla förarmötena till öråd där ett antal förare ska röstas ut. Man har t o m pratat om att ta in Anders Lundin som tävlingsledare och göra en en realitysåpa av det och sälja rättigheterna till TV5.

Hahhahaha :rofl :rofl
Teddy, nu äger du igen ;)
Ska du skruva ihop din hoj och följa med till Most istället :7peta

Teddy skrev:
Ibland får du till det något överjävligt! :rofl

Hmm, tvåtaktsblåröksförarna verkar ha som ett nöje att hacka ner på oss rookierookies med blyklumpar till gathojjar. Tycker att vi tar detta från ord till handling.

oFFkeFF, Teddy och Torkel, handsken är kastad!

Den 7 juni har jag bokat Kinnekulle Ring, utmanar er på ett race på en bana som borde passa era racerraketer alldelens utmärkt. Lovar ge er en match trots att jag får kämpa som ett djur med min 200kg touringmaskin.

:lol

Strandelin skrev:
Hmm, tvåtaktsblåröksförarna verkar ha som ett nöje att hacka ner på oss rookierookies med blyklumpar till gathojjar. Tycker att vi tar detta från ord till handling.

oFFkeFF, Teddy och Torkel, handsken är kastad!

Den 7 juni har jag bokat Kinnekulle Ring, utmanar er på ett race på en bana som borde passa era racerraketer alldelens utmärkt. Lovar ge er en match trots att jag får kämpa som ett djur med min 200kg touringmaskin.

:lol

Den dagen de plockar bort armcoräckena så att avåkningszonen är mer än en halvmeter, så kanske jag ska fundera på att åka kinnekulle med hoj. Även om banan är skitkul, så anser jag den för farlig både för mig själv och för hojen..

oFFkeFF skrev:
Den dagen de plockar bort armcoräckena så att avåkningszonen är mer än en halvmeter, så kanske jag ska fundera på att åka kinnekulle med hoj. Även om banan är skitkul, så anser jag den för farlig både för mig själv och för hojen..
Din fegis, det är ju bara att låta bli att vurpa juh :D Det är som vanligt en massa klena ursäkter ifrån tvitaktsmaffian :7peta

GSXR1100R skrev:
Din fegis, det är ju bara att låta bli att vurpa juh :D Det är som vanligt en massa klena ursäkter ifrån tvitaktsmaffian :7peta

Japp, säkerhetsgränsen för egen del går vid knutstorp, värre banor än så vill jag inte åka på. Jag känner mig själv för väl, jag vurpar då och då...
Har iofs en tid från kinnekulle, 1.04-1.05, fast satt med bil..

Knutstorp farlig....Nej det är ju bara lite betong här och där....

oFFkeFF skrev:
Japp, säkerhetsgränsen för egen del går vid knutstorp, värre banor än så vill jag inte åka på. Jag känner mig själv för väl, jag vurpar då och då...
Har iofs en tid från kinnekulle, 1.04-1.05, fast satt med bil..

Superbike Roger skrev:
Knutstorp farlig....Nej det är ju bara lite betong här och där....

Fast knutstorp är mer att man ska ha otur för att pricka murarna. På kinnekulle är du mer eller mindre garanterad att sitta i ett räcke om du åker av..

det är inte ofta ni lyckas hålla er till ämnet på trådarna
här i roadracing forumet...

är det inte läge att fixa ett "Snacka skit" forum?.....

Bennybåge skrev:

Kollar man ämne och meningarna så ser man att inte ens det går ihop ;)

Bennybåge skrev:

Håll dig till ämnet och sluta spamma nu Benny :spammer

:rofl

GSXR1100R skrev:

Det är ju lätt för dig att säga som inte ens hade vurpat om underlaget var is....

Vi andra gasar lite förstår du....

Strandelin skrev:
oFFkeFF, respekterar ditt nej till min utmaning då Kinnekulle inte är helt optimal för rr-tävlande. Det hade dock varit trevligt om du föreslagit någon annan bana. :)

Resten av alla banor vi kör i sommar? Anderstorp/sviestad/falkenberg/karlskoga/knutstorp duger väl?
Allt är ett race efter bästa varvtiderna/racetiderna ;)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8