Silly Season 2009 !!!

Ingen blå vit skogsmulle maskin för mej! men byte blir det den kanske kommer till julafton:)
/RR

Det är ju du som ska plocka upp någon ungdom. Låt någon tallangfull örebroare hyra in sig på din 250cc o köra ett race?

Brorsan är ju redan medlurad o åker väl ifrån dig nu/snart? Dax att locka in någon ny :)

Räknas inte jag som ungdom?? Den dan han åker snabbare än mig drar jag in hans spons....
Har en tjej på lager som ska med testa... Lovar hon kommer köra ifrån MÅNGA efter några träningar.

Räknas inte jag som ungdom?? Den dan han åker snabbare än mig drar jag in hans spons....
Har en tjej på lager som ska med testa... Lovar hon kommer köra ifrån MÅNGA efter några träningar.
Är det den ja tror det är har hon redan kört ifrån mig. Men det är ju inget att skämmas för. På motarden ska hon få det tuffare annars får man helt enkelt köra över henne.

Klart du gör. Men vi behöver fler ungdomar och tjejer, som du ;) Så du är helt på rätt spår :D

Klart du gör. Men vi behöver fler ungdomar och tjejer, som du ;) Så du är helt på rätt spår :D

Jag fattar inte varför inte Lennartsson och jag blev uttagna i ungdomssatsningen. Vi kör ju ändå motard för att få känna oss lite unga.

Jag fattar inte varför inte Lennartsson och jag blev uttagna i ungdomssatsningen. Vi kör ju ändå motard för att få känna oss lite unga.

Typiskt SVEMO...hehe

Är det den ja tror det är har hon redan kört ifrån mig. Men det är ju inget att skämmas för. På motarden ska hon få det tuffare annars får man helt enkelt köra över henne.

Nä hon kör ju faktiskt VM så ska ju vara svårt hänga med!!!

Last edited:
Fy fan så jag skulle jubla om vi fick tag på en snabb tjej :yoparty

Är väl egentligen inget nytt att sveska tjejer står sig bra internationellt inom motocross, som jag antar att hon satsar på?

Tror vi får vänta några år för o se en tjej i SM-serien. Men jag har gärna fel :)

Jag läste såklart "Hon satsar på full VM- och SM-säsong i Supermoto" :huvet
GammelLennart glömde ju såklart skruva ut det.

Jag läste såklart "Hon satsar på full VM- och SM-säsong i Supermoto" :huvet
GammelLennart glömde ju såklart skruva ut det.

Gammel Lennart tror ju de flesta här förstog det...hehehhe
Men krockar inte vårat hemma sm med något ska hon köra det....

Gammel Lennart tror ju de flesta här förstog det...hehehhe
Men krockar inte vårat hemma sm med något ska hon köra det....

Men hon borde ju ha Elit-licens vilket betyder att hon får köra i Supemoto SM.
Ja för att köra VM borde hon väl ha mer än så...

Men i vårt reglemente står det inget om elit för tjejer eller killar va.
Vi får hoppas det för då kan hon ju motbevisa Barret :)

Ja och så får jag lite kunkurrens i Allehanda haha. ( ta det med en nypa salt ) what can I say, they love me.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman