ChaosX skrev:Jag spammar från jobbet! hehehe.... Guldjobb ju!
Symmetriskt? Hur många har du haft? Jag har haft brudar med stor röv och små bröst och tvärtom...
Samma här. Symmetrin har inte stämt. Stor näsa/händer, stor ***.... Stämmer INTE!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ChaosX skrev:Jag spammar från jobbet! hehehe.... Guldjobb ju!
Symmetriskt? Hur många har du haft? Jag har haft brudar med stor röv och små bröst och tvärtom...
exiteme skrev:Samma här. Symmetrin har inte stämt. Stor näsa/händer, stor ***.... Stämmer INTE!!!!![]()
![]()
ChaosX skrev:Jupps. det är ett lyckoskott dom gånger det stämmer!

ChaosX skrev:Mej eller?![]()
Stoppsladd skrev:Nu va vi där igen....storleken har faktiskt ingen betydelse.![]()
(sålänge det inte gäller ramlager eller andra mekaniska prytlar)
exiteme skrev:Ja, vad tror du??? PUCKO! Så vitt jag vet, delar vi samma säng, räkningar och snart samma barnvagn!!!!![]()
Maverick_750: Jag saknar inte ledigheten. Jag saknar LÖNEN!!! + att ungarna e hemma från skolan o maken har min hoj idag, så jag kan inte ut o köra....![]()
ChaosX skrev:Precis... det som betyder något i det sammanhanget är i dragracing!
"Big machine = Winning machine"
exiteme skrev:Ja, vad tror du??? PUCKO! Så vitt jag vet, delar vi samma säng, räkningar och snart samma barnvagn!!!!![]()
Maverick_750: Jag saknar inte ledigheten. Jag saknar LÖNEN!!! + att ungarna e hemma från skolan o maken har min hoj idag, så jag kan inte ut o köra....![]()

maverick_750rr skrev:Ungarna? Har du fler?![]()

exiteme skrev:Japp! Jag har en snoris på 4 o en på 6.
ChaosX har en dotter som snart e 16.
Sen jobbar vi på en sladdis...hehehe..... Tyvärr visade testet, som jag gjorde idag negativt![]()
Larsa_Gasa skrev:Och som vanligt så är ni så politiskt korrekta...*ler*
Killar har för vana att klanka ner på dem när de inte får ratta några men det brukar låta annorlunda om de väl lägger vantarna på ett par. Sillisar är härliga!(utan att för den skulle lägga några moraliska/etiska synpunkter på dem).
För övrigt så är rumpan den viktigaste kroppsdelen(hur många kommer att tjata om huvudet nu???). Glasskuleskinkor..............mmmmmmmmm![]()
Har tråden spårat ur? Vi har ju inte ens börjat kommentera särskrivningen i rubriken än.Caffe skrev:Nu tycker jag ni spamma iväg lite från vad tråden handlade om från början.
Stoppsladd skrev:Ja eller antal meter per sekund![]()
Caffe skrev:Nu tycker jag ni spamma iväg lite från vad tråden handlade om från början.
Jag föreslår bilder på berörda (inkl Mavves "snabel"?) samt en poll ang äktheten.
Låt massan avgöra!![]()
ps. oseriöst inlägg som inte behöver tas på allvar ds.
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA