Sigtuna i kväll?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Någon som är sugen på en Onsdagstur till Sigtuna i kväll? Eftersom jag inte kunde vara med på Rörken i måndags på grund av arbete och ej heller på torsdag i Tierp av samma anledning är jag nu sugen som fan på att åka med några stycken!

Vid fint väder pumpsamling vid 18:30?

Vore kul om vi blir några stycken... :tummenupp

Jag är lite sugen på att provåka mitt nya bakdäck, men jag åker ju inte till pumpen först isåfall. Om du vill rejsa småvägar istället så kan du ringa mig vet ja´......

Nepp.....blir inge för mig iaf...."måste" jobba över till 22ikväll ABB har kanonstora problem då alla pc ska viruskirras =/

Ha en trevlig tur!

Penguin skrev:
Jag är lite sugen på att provåka mitt nya bakdäck, men jag åker ju inte till pumpen först isåfall. Om du vill rejsa småvägar istället så kan du ringa mig vet ja´......

:6surkart Kom till Pumpen nu, fuglskrälle! Det tar ju en knapp halvtimme bara!!

Kongo skrev:
:6surkart Kom till Pumpen nu, fuglskrälle! Det tar ju en knapp halvtimme bara!!

Känns inte så angeläget at åka tebax till UA när jag precis kommit hem därifrån. Men jag dyker ev upp i Sigtuna för att snacka lite strunt och ta en fika. :tummenupp

Penguin skrev:
Känns inte så angeläget at åka tebax till UA när jag precis kommit hem därifrån. Men jag dyker ev upp i Sigtuna för att snacka lite strunt och ta en fika. :tummenupp

:rock SÅ DÄR JA! :tummenupp

Pingvinen har råd att åka hur mycket som helst, han är ju "Überbutherboss" Och i den branchen tjänas plenty dineros!

Satans vad folk det var där i Sigtuna igår! :tummenupp

Trevlig åkning med er grabbar (Druttfan, Kongo och MoosE) blev det ju en kort sväng också innan det var dags att styra hemåt. Alltid kul att ljuga och gasa lite! :D

Ni har det bra ni som får vara ute och köra hoj. Själv har man varit småfull sedan igår eftermiddag och ätit en massa käk, samt sovit på arbetsrummet (inte i stånd att köra hem :) ). Konferens på jobbet som nu fortsätter idag och bakfyllan börjar göra sig påmind <urk!>

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman