Sidvagns reportage i BIKE

RTR skrev:
Hej igen.
Nu är det så att vår klass återigen har blivit åtsidosatt vid
SMet på A-torp! Kanske någon kan övertala Brånalt att ta en åktur i vagnen så han inser hur kul det är .... men men.
Till Er som sagt att Ni gärna vill ha några varv så kvarstår möjligheten, dock ej vid träningslägret.
Jag ska kolla med RäserPelle om vi kan fixa en stund på Linköping.

MVH Johan
Vi haffar Brånalt och tejpar fast honom i vagnen, sen kör du tills han mjuknar :D
 
Viljan är det inget fel på, men tiden är ju som bekant knapp.
I samband med SM går det kanske att ordna på fredagkvällen, jag är långt från säker men vi får kolla. För visst var det en poäng att göra detta i samband med en tävling?

Kanske att vi kör ett SM-heat till i Sidvagn, i så fall vid vårt B-race (fritt ur minnet 29/8), jag har ställt frågan till både tävlande och Svemo grensektion men tycker inte att jag fått något svar på om det finns intresse för detta?

Men som sagt: Hittar ni trehjulingschaufförer personer som är tillräckligt galna för att åka med så ska vi hålla bana!!!

/ Racerpelle, LMS
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top