borggren
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- helsingborg
- Hoj
- Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
http://www.thumper-racing.net/husaberg.html
Nån som sett tillbehör till Husa förr i USA?
Använd tråden o lägg in siderr med coola tillbehör
Nån som sett tillbehör till Husa förr i USA?
Använd tråden o lägg in siderr med coola tillbehör

