Sicpack 1 juli -07

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
KTM -04
Jaha, börjar med att tacka Ingel, Gabbe, Fredrik och Markus från Sicpack för en riktigt rolig dag med många skratt, på er bekostnad:rofl Vart en hel del bra bilder så slänger upp fler senare i takt med att de blir klara. Men här kommer de första! Tack återigen... :tummenupp

normal_G%E5ngv%E4g.jpg

normal_R%E4dda%20mig.jpg

normal_Fredrik2.jpg

normal_Gabbe.jpg

normal_Ingel%20tumme.jpg

normal_Ingel2.jpg

normal_I%20och%20F.jpg

normal_Markus.jpg

normal_Fredrik.jpg

normal_Ingel.jpg

Grymma bilder!:yoparty
Såg 3 av er igår vid Odenplans Mc'donalds satt en stund o väntade på att ni skulle åka , men blev lite besviken ;)

hehe fräsigt :tuttar ser sjukt kul å leka runt ute på vägarna sådär :yoparty
film skulle jue inte vara fel häller ;)

Loggan finns i min profil, kolla om den funkar? Bilderna blev riktigt nice, ser fram mot resten..du är grym!

Loggan finns i min profil, kolla om den funkar? Bilderna blev riktigt nice, ser fram mot resten..du är grym!

Ska kolla! Nja, tror mer att det var motiven som var grymma, när jag blir stor ska jag också kunna köra så, haha :rullandeu Får se om vi kan få till bättre närbilder på stoppie/wheelie fronten på tisdag, bara att kamma till de där två stråna för de vill jag ha fler av på er allihop;) ... och mina poserbilder vart det få av så de ska också me...

Grymma bilder! Tack för en trevlig dag :)

Det är ni som ska ha tack! :)

Last edited:
Blir alltid lika glad av att se stuntbilder!

Bild nr 11 och 14 får du gärna lägga upp i orginalformat, diggar dom som tussan!

PS: Givetvis så glömde ja ju säga att bilderna var superfina:)

Blir alltid lika glad av att se stuntbilder!

Bild nr 11 och 14 får du gärna lägga upp i orginalformat, diggar dom som tussan!

PS: Givetvis så glömde ja ju säga att bilderna var superfina:)

Thanks! Här kommer de... kanske måste minska lite.... för de är sjukt stora...

alla2.jpg

Alla.jpg

Shit vad coolt, grymma bilder!!

Thanks!:)

Last edited:
Grymt, hoppas verkligen att ni filmade också :tummenupp

Back