Shopping i Thailand?

jag var där för 2 år sen och köpte kläder Addidas Nike, timberland mm allt är givetvis fejk men det jag köpte håller fortfarnde måttet. Siden är oxå billigt typ fillingar och skjortor. Tänk på att thailändare är små till växten så en medium där är troligtvis en small här.

skor!! ej filmer! Smycken och schyssta typ snidade prydnads prylar... min kär sambo fick med sig en avbild av en tjej som tar av sig tröjan och det är hans stora kärlek........... Allt är så enormt billigt så man kan köpa allt!!! Gillar du nåt speciellt band kan hon köpa grymma t.shirts. Jag köpte Korn tröjjor för 40 kr. Kanon kvallite!!!

köp för guds skull INTE filmer! jävla skitkopior man får!!!

Skräddarsydda kläder, jag köpte en tredelad kostym och fyra extra byxor i kashmir samt fem skjortor för runt 3000 kr när jag var där 1997, allt var i toppkvalitet. Det är iofs lite svårt för din morsa att köpa om du inte skickar med exakta kroppsmått som hon kan lämna till skräddaren :).

sgtpepper skrev:
Skräddarsydda kläder, jag köpte en tredelad kostym och fyra extra byxor i kashmir samt fem skjortor för runt 3000 kr när jag var där 1997, allt var i toppkvalitet. Det är iofs lite svårt för din morsa att köpa om du inte skickar med exakta kroppsmått som hon kan lämna till skräddaren :).

:whip

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...