Shoppa ställ i Gbg?

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Tjena,
Jag åker ner från S-vall (med bil) i dag och har lite tid över i morgon att kika på t.ex. nytt ställ. Jag letar efter någon nyproducerad men gammaldags racemodell passande min S3. Dainese har några sådana modeller men de säljs inte här i Sundsvall. Behöver även en billig komplett utrustning i Gore-Tex till bruden.

Jag tar tacksamt emot tips på lämpliga hojbutiker. Jag hittar inte så bra (inte alls) i Gbg och jag har begränsat med tid till att strosa runt så föreslå gärna någon central butik om det går. :bow

Om ni får för er att åka upp till Sundsvall för att kolla på någon av våra fyra hojbutiker så lovar jag att rangordna dem åt er! :3freak

Det får väl bli Yamahacenter och Hondacenter som är mest aktuella då. Jag är inget större fan av någon av dem, egentligen, men...

Visserligen ligger ju Johans MC lite mer 'centralt' än ovan nämnda, men har du begränsat med tid är nog två bättre än en.

Tack för era svar! Nu är jag här. Fin stad, men synd att jag tog molnen med mig... Hörde att ni haft härligt vårväder i några dagar... Får se vilka jag hinner med! :tummenupp

Nyheter
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”