Shoppa kläder från USA

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Tja!

Jag är på G att shoppa lite geggmoppe-outfits från gmo1.com - är det någon som vill haka på och splitta lite frakt? :)

De har gatprylar med, men av förklarliga skäl så får den som vill handla skinnställ pynta större del av frakten (geggprylarna väger som en tshirt...typ).

Jag tänkte shoppa inom kort, så rappa ryck, och de som skall handla för över CASH på mitt bankkonto, inget kommer beställas innan pengarna sitter där (naturligtvis kommer jag blåsa er och dra till Bahamas och bombuiiiila geggmoppe i en månad :fakta ).

/J

Tech 7 är rocknroll, körde sådana förra året. :)

Ordern ramlar iväg någorlunda inom kort, men det är några till som skall kika lite. :)

Nu drar det ihop sig gott folk!

Jag kommer börja svänga ihop ordern, så skall ni ha något, accelerera.

Fan min ekonomi tillåter tyvärr inga lattjoprylar bara för de är kul :huvet så jag får passa på denna ordern, kanske nästa gång..

Hur blir det med tull osv? Har det skrivit om det eller håller ni bara tummarna?
Fundrar på att dra en beställning lite senare.

Hur blir det med tull osv? Har det skrivit om det eller håller ni bara tummarna?
Fundrar på att dra en beställning lite senare.

Det blir billigare oavsett, jag brukar räkna med tull, så blir allt annat en glad överraskning. Inte alltid firmorna vill skriva ned värdet, men crosskläder är b i s a r r t dyrt här hemma, så man kan nog tulla tre gånger om utan att nå samma priser. :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul