Shoot 'Em Up-spel

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Har hållit på att se massa avsnitt av Future Weapons från Discovery Channel och nu börjar det rycka lite i pang-pangtarmen.

Har lirat Half Life 2, Max Payne 2, Far Cry, Battlefield 1942 & 2142, Counter-Strike ganska så mkt innan.

Vad för bra shoot 'em up/first person-spel rekomenderar ni? Får gärna vara lite framtid med massiva vapen. Massa monster och sånt tycker jag inte om :gnissla

2841848 Har hållit på att se massa avsnitt av Future Weapons från Discovery Channel och nu börjar det rycka lite i pang-pangtarmen.

Har lirat Half Life 2, Max Payne 2, Far Cry, Battlefield 1942 & 2142, Counter-Strike ganska så mkt innan.

Vad för bra shoot 'em up/first person-spel rekomenderar ni? Får gärna vara lite framtid med massiva vapen. Massa monster och sånt tycker jag inte om :gnissla
Serious Sam: The second encounter är as skoj, lite kort kanske, men grymt roligt

ss.jpg

Jag tyckte prey var skitbra. Det är ju visserligen monster i det men även framtid med feta vapen.

De du räknar upp är väl ganska så nästan alla bra som finns. F.E.A.R. då?

Å andra sidan blir BF2142, speciellt Northern Strike, bättre ju mer man spelar det så man slipper ärtbössor och istället kan göra lite SKADA! Joina servrar som inte har fjårtisar som yrar omkring utan team'a upp dig med några gamla gubbar som t.ex. mig som förstår att ta en kula eller två för någon team-mate och inte bara springer omkring och dog-taggar allt som rör sig. Bara älskar att lurpassa bakom ett hörn med en Speeder och "snajpa" med de fjärrstyrda raketerna.

/Chief Petty Officer Gold (9306 points på tre veckor, ja jag vet - jag har taskig reaktionsförmåga)

Cool, tackar för svaren. Ska se vad jag kan hitta.
Har ju BF2142 men inte orginal med förpackning å sånt. När jag väl får massa poäng osv så sparas inte det när jag ska spela igen. Måste jag köpa gejmet eller är det bara när man kör online som det sparas?

För att köra BF2 online med updates och allt så måste du ha originalkartong.

Men förstår inte att så många fastnat för BF2142? BF2 knäcker ju det. Eller beror ju vad man gillar, jag gillar inte framtidsstuket.

Asså, spela online är ju ljuvligt. Skaffa ett originalspel för fasen.
Ett riktigt bra singelplayer lir är F.E.A.R. Kanonbra ai, inte superfetaste vapnen, men bra action som är duktigt utmanande.
Älskar BF, men pingen här borta är åtminstone 250, så det är ingen idé att spela.
CS är enda som funkar ens hjälpligt. Kukbredband :huvet

Last edited:
Asså, spela online är ju ljuvligt. Skaffa ett originalspel för fasen.
Ett riktigt bra singelplayer lir är F.E.A.R. Kanonbra ai, inte superfetaste vapnen, men bra action som är duktigt utmanande.
Älskar BF, men pingen här borta är åtminstone 250, så det är ingen idé att spela.
CS är enda som funkar ens hjälpligt. Kukbredband :huvet

Håller med F.E.A.R och F.E.A.R expansion är riktigt bra och så tycker jag att DOOM3 och DOOM3 resurection of evil är riktigt bra (man måste bara ha ficklampan i höger musknapp för den är lika viktig som vapen). Okey okey monster men.....

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage