Shoei - Duells

lättast är nog att ta hem den själv från tyskland lr något annat land...duells är helt omöjliga att göra med om du bara ska ha hem en hjälm

Jo Duells skall kunna ta hem hjälmar som inte säljs i sverige, men du får betala frakten. Lättast är nog om du går via din lokala handlade som har Duells i sitt sortiment. Det vad va jag fick för besked när jag ville ta hem en hjälm som inte Duells tar in i vanliga fall.

Gör så här:
Ring Duells, be att få prata med Shoei-ansvarig. fråga honom om pris och leveranstid. Notera namn på personen i fråga och leveranstid.

Om han drygar sig med leveranstiden eller frakten så gör du följande:

Meila SHOEI Europe, berätta i lugn och sansad ton vem du är och vad du vill. Skriv att du hjärna önskar köpa just den hjälmen DUELLS inte har hemma, Fråga sedan om det verkligen ska ta si och så länge att skicka en hjälm till sverige och NAMNGE personen i fråga som du pratade med.

Du ska se att Duells ringer upp och säger att det blivit något missförstånd.

p.s. Jag gjorde likadant när jag ville att dom skulle ta hem ett MICRON 4-1 system till min hoj d.s.

Shoei Just

Någon som vet var man köper den billigast. Fc-moto verkar vara lite struliga. ?

Gixxer skrev:
2089173 Någon som vet var man köper den billigast. Fc-moto verkar vara lite struliga. ?

FC-Moto är faktiskt bra, det du måste göra innan du beställer är att maila och fråga om dom har hjälmen i LAGER. Har dom det så går det fort att få hem den, har dom den inte så välj nått annat.

PS. Många säger att det är svårt att få svar via mail, men jag har alltid fått svar dagen efter. DS.

Precis, jag har beställt massa grejer från FC-moto, men eftersom de intre hade den XR-1000 inne som jag ville ha så har jag väntat sen 1:a mars på grejerna. Nu har de fått in hjälmen, men de är itne smarta nog att lägga undan de delar av ordern de faktiskt har i lager så nu é det vissa andra grejer de inte har inne :mad: jag ahr fått svar på ganska exakt var tredje mail

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back