SHK Gelleråsen 28/6

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Yep! Fast vi sade att vi kollar vart det är mest hojfolk och så är vi där på kvällen och grillar och intar nödraketer.

Just nu lutar det åt avfärd hyfsat mitt på dan... Det är ju många viljor som ska sammanfalla. Kan kanske avfärd 13.00 från Köping fungera för de flesta?



Hade inte SGM plats för en till i sitt tält? :krama

Jesus H Christ - menar du att man skulle ha med Gabbe i tältet? :skrämd Jag blir hellre jagad av vargar som det sjöngs på 80-talet. :näsblod
 

g.a.z.o.l.i.n.e

Guest
Så vad är det som gäller...

Tja!

Är det någon som håller i samordningen? Vilken tid gäller och hur/vart har ni tänkt att sova? Någon som åker direkt på morgonen?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
blev steg 2, snabb grupp... :confused: får se om man skrotar eller överlever helgen.. ;)

:hihi Du är fan inte helt friskt... :yoparty Den här gången får det fan inte vara saneringssand kvar på rakan.... :skrämd

Jag tänkte gå på lite attack och föreslå avfärd från donken TJöping 13.00...jag trailar, och rullar lagligt ned, så vi lär ju ha lite olika ankomsttid. ;)

/J
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
:hihi Du är fan inte helt friskt... :yoparty Den här gången får det fan inte vara saneringssand kvar på rakan.... :skrämd

Jag tänkte gå på lite attack och föreslå avfärd från donken TJöping 13.00...jag trailar, och rullar lagligt ned, så vi lär ju ha lite olika ankomsttid. ;)

/J

Har dunkat på TRE:n så min medel hastighet lär ligga runt 300 till gåsen.. ;)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Har dunkat på TRE:n så min medel hastighet lär ligga runt 300 till gåsen.. ;)

Messade trixter igår, och teletalade med T-bag, om trixter o jag skall möta upp vid 14:30-15:00 i Köping för att möta upp T-bag 15:00-15:30 i arboga mcd/Diners.

Hoppas nacken är bättre då..
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Messade trixter igår, och teletalade med T-bag, om trixter o jag skall möta upp vid 14:30-15:00 i Köping för att möta upp T-bag 15:00-15:30 i arboga mcd/Diners.

Hoppas nacken är bättre då..

Vad fasen... Jag trodde vi skulle åka 13.00 från Donken? :confused:
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vad fasen... Jag trodde vi skulle åka 13.00 från Donken? :confused:

Oki..missuppfattning, eller massuppf..nåja:confused:, T-bag jobbar till kl 13:00 så han kunde tidigast kl 15:00. Jag var vä inte 100 vaken var vi pratade om i förrgår:va

Jag måste ge T-bag besked senast imorgon bitti om tid o plats dock! Om vi skall vänta in honom, eller åka själva, eller en av oss åker tidigare och den andra väntar in!? Säg själv Tony vad du vill, så jag kan ge han besked .

Stuga nr 6 är vår iaf, om någon av oss kommer ner först.:tummenupp
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Oki..missuppfattning, eller massuppf..nåja:confused:, T-bag jobbar till kl 13:00 så han kunde tidigast kl 15:00. Jag var vä inte 100 vaken var vi pratade om i förrgår:va

Jag måste ge T-bag besked senast imorgon bitti om tid o plats dock! Om vi skall vänta in honom, eller åka själva, eller en av oss åker tidigare och den andra väntar in!? Säg själv Tony vad du vill, så jag kan ge han besked .

Stuga nr 6 är vår iaf, om någon av oss kommer ner först.:tummenupp

OK! Efter lite telefonkonfererande kommer jag och Sportis möta upp T-bag 15.00 vid McDonalds i Arboga. Detta innebär att vi kommer mötas 14.30 vid McDonald i Köping för de som är sugna att samtoura! Skriv gärna ett mess här om ni vill åka med!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
OK! Efter lite telefonkonfererande kommer jag och Sportis möta upp T-bag 15.00 vid McDonalds i Arboga. Detta innebär att vi kommer mötas 14.30 vid McDonald i Köping för de som är sugna att samtoura! Skriv gärna ett mess här om ni vill åka med!

Bra saker att ha med:

1) Resorb, i denna värme..
2)Värktabletter..om man slarvar med vattne(gud förbjude..)så är skallbank som ett brev på posten.
3)Kedjesmörja, värmen och aktiv körning så är smörja fint att ha på mellan passen.
4)OM man kör mc ner..ombyteskläder under, varmt, hett och svettigt, och då bara att ta sig ner, för att inte tala om hur det blir på banan..
5) vatten..Nu skall det problemet var helt löst i Karlskoga sa de på nyheterna tidigare i veckan..men de har haft fel förr, så det kanske bara är i magen det blir löst...
6)ombytesskor...många har nog missat denna del, så man får bli stöveltrampare hela tiden, när man kan springa i tunna skor istället.
 

g.a.z.o.l.i.n.e

Guest
OK! Efter lite telefonkonfererande kommer jag och Sportis möta upp T-bag 15.00 vid McDonalds i Arboga. Detta innebär att vi kommer mötas 14.30 vid McDonald i Köping för de som är sugna att samtoura! Skriv gärna ett mess här om ni vill åka med!

Jag har inte fått ihop dagen, så jag blir tvungen att köra i morgon bitti. Syns på åsen i morrn.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ett härligt helgslut är till ända, samkörning ner, lite grillning på kvällen med några nödraketer, korv, bröd samt att det blev kycklingspätt och grönskasspätt, trevligt gäng att unmgås med och dela stuga med, samt alla nya och gamla bekanta man träffade idag på bandagen:tummenupp

Varmt värre var det med 40+ grader nästan hela dagen i depån, mycket vätska, energidryck, resorb har gått åt i värmen, ingen kunde klaga på dåligt grepp iaf:tummenupp

Det avverkades uppemot 20 mil på banan idag.

Trevliga och pedagogiska handledare iform av Johanna och Magnus, kalastrevliga och snälla mot oss:krama
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Ja tack för en strålande skoj dag :tummenupp Ska nog bli lite tradition att boka en gemensam bandag så här...

Riktigt riktigt skoj .. hoppas att någon fotade:va
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
ApfrEnt värre grabbar!

Trixter TJörde med gabor2-teknik idag. :hihi :fakta

Duccen och jag trivdes, lade en hel del krut på att försöka ta till mig lite av tipsen och verkligen öva på dem, värt som fan. :) Såg ut som ni andra hade skoj med!
Campingprylen is the shit, Lunedets camping är spikad nästa gång...pre- och post-bad aegde. :fakta

...gladast blev jag nog ändå när stekarn' själv dök upp på trajan, stenhårt JD! :yoparty
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
ApfrEnt värre grabbar!

Trixter TJörde med gabor2-teknik idag. :hihi :fakta

Duccen och jag trivdes, lade en hel del krut på att försöka ta till mig lite av tipsen och verkligen öva på dem, värt som fan. :) Såg ut som ni andra hade skoj med!
Campingprylen is the shit, Lunedets camping är spikad nästa gång...pre- och post-bad aegde. :fakta

...gladast blev jag nog ändå när stekarn' själv dök upp på trajan, stenhårt JD! :yoparty


Hmm...måste betyda pheta spår ut ur kurvorna:yoparty:D
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top