SHK Gelleråsen 28/6

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Hej pojkar och flickor!

Eftersom vi är flera som ska köra SHK på Gelleråsen den 28/6 så tänkte jag kolla vilka steg och vilken grupp ni tänkt köra i? Vi fick ju mail idag där de ville att vi skulle anmäla detta.

Själv hade jag tänkt ta steg 2 och hade egentligen från början tänkt köra i långsam grupp men den där jäkla Sportis började med en massa "du vågar aaaaldrig" så jag funderar på att eventuellt bli rundningsmärke i medelgruppen.
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Vi surrade ihop oss på jobbet idag och det blir steg 1 och medel för oss alla .. sprortis, Gabor2 och en ducceherre på jobbet ;-) men SGM ska ju också med .... vore skoj att åka alla tillsammans ..
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vi surrade ihop oss på jobbet idag och det blir steg 1 och medel för oss alla .. sprortis, Gabor2 och en ducceherre på jobbet ;-) men SGM ska ju också med .... vore skoj att åka alla tillsammans ..

Instämmer med Chorizon, steg 1 och medel..Alla fick ju ett till mail av "Ezzo" och det är på Söndag den 28 inte lördag som han skrev först, men det visste nog vi alla iaf...

Ni vågar allllldrriiiggggggggggggggg köra ifrån mig:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Steg 2 och medel - det blir till att ta sikte på en traja mao. :yoparty

Vågar vi åka ned kvällen innan, grilla grisarsle och ljuga över lägerelden?
Lunedets camping ligger fem minuter från banan, och är rocknroll.

/J - på tälthumör
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Steg 2 och medel - det blir till att ta sikte på en traja mao. :yoparty

Vågar vi åka ned kvällen innan, grilla grisarsle och ljuga över lägerelden?
Lunedets camping ligger fem minuter från banan, och är rocknroll.

/J - på tälthumör

Skönt att det är någon som ska köra steg 2 i alla fall. Trodde jag skulle bli tvungen att ta steg 1 igen bara för att få lite sälla. OK WTF Steg 2 och medel (medelgrupp med en 600 :dummer).

Grisarsle och nödraketer är gjutet. Vissa av oss har dock redan boendet fixat. Jag har ingen som helst koll på hur och var dock. Vi behöver nog en reiseleiter för att samordna detta lite. Jag lovar att Sportis inte vågar vara reiseleiter!

Och ang. att ta sikte på en trajja så blir det inget av med det. Man ska fälla in backspeglarna när man kör bana vet du väl?!? :fakta :krama
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Skönt att det är någon som ska köra steg 2 i alla fall. Trodde jag skulle bli tvungen att ta steg 1 igen bara för att få lite sälla. OK WTF Steg 2 och medel (medelgrupp med en 600 :dummer).

Grisarsle och nödraketer är gjutet. Vissa av oss har dock redan boendet fixat. Jag har ingen som helst koll på hur och var dock. Vi behöver nog en reiseleiter för att samordna detta lite. Jag lovar att Sportis inte vågar vara reiseleiter!

Och ang. att ta sikte på en trajja så blir det inget av med det. Man ska fälla in backspeglarna när man kör bana vet du väl?!? :fakta :krama

Reiseleiter? Reseledare`? Jag har tält..annars finns medelplanagården, men kommer knappt ihåg hur man kom dit? Har för mig samma väg som till ringen, men man kör rakt fram istället för att svänga av i t-korset till vänster..(som man kör höger in till ringen sen..)
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Reiseleiter? Reseledare`? Jag har tält..annars finns medelplanagården, men kommer knappt ihåg hur man kom dit? Har för mig samma väg som till ringen, men man kör rakt fram istället för att svänga av i t-korset till vänster..(som man kör höger in till ringen sen..)

Nu såg t.o.m jag att denna tråd handlar om SHK på Gelleråsen i juni :7peta:krama
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nu såg t.o.m jag att denna tråd handlar om SHK på Gelleråsen i juni :7peta:krama

snurrigt..självklart är det Gelleråsen, Trixter du skall ju vara i vår stuga för17;on vi slår följe ner, kan åka över Käglan till Örebro:tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...visst är det lite grönytor runt stugorna? Det LÄR ju gå att krEnga upp ett tält där...

/J
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
snurrigt..självklart är det Gelleråsen, Trixter du skall ju vara i vår stuga för17;on vi slår följe ner, kan åka över Käglan till Örebro:tummenupp

:rofl Var det sent på kvällen Sportis? :D

Ja, jag ska vara i stugan men det är ju ganska många andra som ska dit också så det kanske vore bra att ha någon som samordnar lite. Var ska vi bo tex? Alltså var ligger den hyrda stugan? Vilka ska köra öht? Kan vi skapa en lista? Kan jag skapa en lista. Jag vågar aaaaldrig... eller?!?

Ähhh... Jag är lika tuff som Gabor2 kör fort på en raksträcka. Here it goes:

1. Trixter
2. Sportis
3. SGM
4. Kokt korv
5. Gabor
6. Ducceherre från jobbet
7. ?
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:rofl Var det sent på kvällen Sportis? :D

Ja, jag ska vara i stugan men det är ju ganska många andra som ska dit också så det kanske vore bra att ha någon som samordnar lite. Var ska vi bo tex? Alltså var ligger den hyrda stugan? Vilka ska köra öht? Kan vi skapa en lista? Kan jag skapa en lista. Jag vågar aaaaldrig... eller?!?

Ähhh... Jag är lika tuff som Gabor2 kör fort på en raksträcka. Here it goes:

1. Trixter
2. Sportis
3. SGM
4. Kokt korv
5. Gabor
6. Ducceherre från jobbet
7. ?

nr 6 heter "Belse 71" dock så är han minimalt aktiv på SH..
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=19425
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skapligt fränt det blir då, bara tältning och nödraketer är ju sådant som gör livet lite extra värt att leva. :crash
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
:rofl Var det sent på kvällen Sportis? :D

Ja, jag ska vara i stugan men det är ju ganska många andra som ska dit också så det kanske vore bra att ha någon som samordnar lite. Var ska vi bo tex? Alltså var ligger den hyrda stugan? Vilka ska köra öht? Kan vi skapa en lista? Kan jag skapa en lista. Jag vågar aaaaldrig... eller?!?

Ähhh... Jag är lika tuff som Gabor2 kör fort på en raksträcka. Here it goes:

1. Trixter
2. Sportis
3. SGM
4. Kokt korv
5. Gabor
6. Ducceherre från jobbet
7. ?

Ganska mesig då alltså:D
 

g.a.z.o.l.i.n.e

Guest
Tjenare alla..

Ska åxå köra Steg 2 och långsamt får det bli. Kan man häng på ner.. så slipper jag blåsa ner solo?
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
1. Trixter
2. Sportis
3. SGM
4. Kokt korv
5. Gabor
6. Belse 71
7. Kribban
8. Polar'n med gammel-gixxern
9. g.a.z.o.l.i.n.e
10. ?
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top