shit pommes frites

Så går det när man inte tycker att spänningen i bingolotto räcker.....
Tror jag sett den förr, vart utspelar det sig?

sirmagnus skrev:
det där gick jävligt snett... jag pallade inte att se hela men förstod att det måste ha gjort jävelusiskt ont

Ahh fiifan. Det värsta va alla gurglande ljud han när han försökte ropa på hjälp. :död

Han satte sig ju upp sen så de gick nog bra ändå. Trodde då inte jag efter man såg sekunderna efter "landningen"

Hur fasen kan de låta den ligga ute på nätet!

Det där var ju skitäckligt!

Han klarade sig utan några större problem. På bilden från sjukan har han tydligen bara en bruten arm. Vilket får ses som helst sjukt med tanke på att han måste hoppat från iaf 300 meter upp i luften om inte mer. Hans nödrop lät fuckade eftersom han inte fick luft, been there done that. Däremot skrek jag inte på hjälp. Men å andra sidan hoppade jag inte från någonstans utan vurpade på hoj. Viss skillnad i chock kanske. :D

Aj aj aj.... klarade heller inte att se hela. Att man vågar göra hoppet... har folk ingen självbevarelsedrift lr? :confused:

Skärmen tog upp en del av fallet fast han slår i dammväggen med den så fortsätter den nog att bromsa en hel del.

huuah... som sagt sek efter " landning" va förbannat otäcka men han verkar ju klara sig efter omständigheterna bra. :Bugar inget ja vill uppleva iaf!!!

Adrenalinpundare som får lite väl hög halt med adrenalin, hur fan kan man överleva ett fritt fall, iofs hade han lite broms av fallskärmen.... men ändå

Jobbigt läge, ligga och gurgla halvdöd :näsblod

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...