Shit.. just klotat i diket!!

han är urloggad. kanske har dragit till akuten i alla fall...

han är urloggad. kanske har dragit till akuten i alla fall...

Han är karlskoging... vi har en bra akutmottagning men vi e så jävla envisa av oss så vi skiter i allt va akuten heter, ja hade inte heller dragit te akuten :D

Så med andra ord, han e påväg till sin egen säng för att sussa :gnissla

Han är karlskoging... vi har en bra akutmottagning men vi e så jävla envisa av oss så vi skiter i allt va akuten heter, ja hade inte heller dragit te akuten :D

Så med andra ord, han e påväg till sin egen säng för att sussa :gnissla

Bummer!

3152267 haha, vi tar över alla trådar... märk väl att det alltid är Jörgen som börjar...
ja vafan, du har ju tjatat på han om homosexuallitet så han har väl gett efter för pressen och nu är han obotligt kär i dig, så du har enbart dig själv att skylla :D

ja vafan, du har ju tjatat på han om homosexuallitet så han har väl gett efter för pressen och nu är han obotligt kär i dig, så du har enbart dig själv att skylla :D

De räckte med att jag skrev en mening på forumet så han gick in o kolla mitt garage så va han kär i mig...

Jag har inga problem med nervsystemet... o kan ja få åka te sthlm innan ja berättar hur de va där? :gnissla
Söndag åker ja...

Last edited:
ok... så du har lagt in bilder på dig själv så killar kan spana lite ? :7peta
i mitt "garage" står bara hojar :hihi

Klockan har passerat midnatt, då är trådkapningen i full gång framåt 4-5 tiden.

Men, kan ju hoppas att han for på sjukan och inte trillade omkull hemma på väg till sängen.

*/ ?>
Back