She's back again.

Welcome to the jungle!

Stå på dig om det behövs
:krama
 
Nitrogen skrev:
Ah tja! Jag är en helt sjukt seriös och entusiastisk mc-tjej i mina bästa år som gillar MOTORCYCKLAR, och inte killarna som kör motorcycklarna.

Eftersom att jag fick en pekpinne efter mitt tidigare inlägg så kändes det mer eller mindre nödvändigt att skriva ett nytt inlägg.

Au revoir! :yoparty


:tuttar
 
Nitrogen skrev:
Ja, tänk för att det blev det. :) En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.
jasså då duger killarna helt plötsligt. :D förövrigt tycker jag att killar förtjänar högre lön eftersom dom är fysiskt starkare och psykiskt mer trackaserade av kvinnosakskvinnor som inte anser att hårt arbete ska premieras. :tungan
 
Nitrogen skrev:
Ja, tänk för att det blev det. :) En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.


Vad söker du för hoj då? En liten -01 gixxer med helt nyrenoverad motor kanske? :tummenupp
 
Ooopa! Jag hade helt glömt bort min egna tråd, så tokigt.
Nåja, tack för alla svar.

Vet inte riktigt vad jag vill ha för hoj, beslutsångest tror jag det kallas. Och som fattig student så har man ju inte råd med några vrålåk. Men något ska jag väl kunna skramla ihop till. Eller så startar jag en stödfond á la rädda-rinkebybarnen, ett 90-konto, så kan ni sätta in pengar där hähä :rolleyes:
 
Letade efter ditt första inlägg för o se hur det utvecklades... Men inte... Borttaget...
 
typiskt STHLM där tycker tjejerna inte om killar men det gör killarna!!!! HAHAHAHA

nej förlåt :rolleyes:

välkommen till sh hope you enjoy your time with us and öhh.......
esch kom inte på nått mer ett varmt välkomnande hörö från götet
 
dsoders2 skrev:
typiskt STHLM där tycker tjejerna inte om killar men det gör killarna!!!! HAHAHAHA

nej förlåt :rolleyes:

välkommen till sh hope you enjoy your time with us and öhh.......
esch kom inte på nått mer ett varmt välkomnande hörö från götet

Hehe... Det där va lite roligt :)

@Nitro

Välkommen dårå.. Sent men ändå!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top