shep ohoj??

Är detta tråden för beställningar? :va

ps. ser man till deltagarna ovan, så kommer det bli ett riktigt svineri

Last edited:
om jag är hemma så kommer jag att åka med

nej ingen beställning... vet inte var man beställer. jag åker ju me jobbe så dom fixar allt =) men stena line kanske =)

Klart det blir svineri... man e ju i ett annat land.... svennebanan :tuttar:tuttar

Det kan ju inte bli så farligt, du är ju inte med:tungan DIN GRIS!

Bokar gör man via www.svmc.se och under distrikt Västra Götaland. Där finns all information man kan behöva.

Det kan ju inte bli så farligt, du är ju inte med:tungan DIN GRIS!

Bokar gör man via www.svmc.se och under distrikt Västra Götaland. Där finns all information man kan behöva.

Utom att det är fullbokat, dvs jag skall inte med iår heller...:(:gnissla

Pratade med en totalt missplacerad tjej på Stena som aldrig hade hört ordet service men kom till sist fram till att det inte fanns några platser på vare sig Skepp o hoj eller andra kryssningsbiljetter att frambringa 20/11.
Och inte fanns ded nån reservlista att sätta upp sig på heller...

Utom att det är fullbokat, dvs jag skall inte med iår heller...:(:gnissla

Pratade med en totalt missplacerad tjej på Stena som aldrig hade hört ordet service men kom till sist fram till att det inte fanns några platser på vare sig Skepp o hoj eller andra kryssningsbiljetter att frambringa 20/11.
Och inte fanns ded nån reservlista att sätta upp sig på heller...
Jag har kontaktat vissa personer om det verkligen är knökfullt. Får troligen svar imorgon.
Igår fanns det biljetter kvar i vissa hytter på nedre botten av barlasttanken:D
SMC hade ett stort antal biljetter från början, men när folk väljer att anmäla sig i sista stund, så fick man "lämna tillbaka" de man inte sålt. Detta så man inte behöver ta en kostnaden för icke sålda. Så de biljetter som eventuellt finns kvar har Stena Line koll på. Men som sagt jag har lagt ut en krok och hoppas få ett positivt svar:tummenupp

Här kommer lite kompletterande information:

Skepp O’Hoj-biljetterna till SMCs kampanjpris är nu slut. Enligt information från Stena idag finns fortfarande några biljetter kvar. Om du fortfarande är intresserad kan du ringa till Stenas telefonbokning 031-704 00 00 och uppge att du vill boka endast båtresan.
SMC Väst bokar upp ett antal platser till kampanjpris och om dessa inte gått åt före en viss tidpunkt – i år var det oktober – släpps dessa till ordinarie resenärer och ordinarie priser. Detta för att vi inte ska stå med en kostnad för ”oköpta” biljetter och riskera att inte bli av med dem

Så det finns platser kvar, men dom ligger då utanför SMC´s kampanj:tummenupp

Bara att ringa och boka!

Ännu mer uppdatering:

Efter några samtal fram och tillbaka så finns det nu ett antal biljetter att köpa till ordinarie kryssningspris.

Ring och boka.:tummenupp

Du skall lägga undan en bijett till mig inte skriva i forum om dom!!!:mad::gnissla
Provade boka och nu står det utsålt igen...:huvet

Du skall lägga undan en bijett till mig inte skriva i forum om dom!!!:mad::gnissla
Provade boka och nu står det utsålt igen...:huvet

RING och boka. Biljetterna finns. Tyvärr sitter jag inte på rätt sida av Sverige för att lösa detta idag. Men det finns kryssningsbiljetter kvar om det nu inte varit så att alla ringde igår efter mitt inlägg och bokade upp allt igen.

RING och boka. Biljetterna finns. Tyvärr sitter jag inte på rätt sida av Sverige för att lösa detta idag. Men det finns kryssningsbiljetter kvar om det nu inte varit så att alla ringde igår efter mitt inlägg och bokade upp allt igen.

Ringde imorse och det fanns vanliga kryssningsbiljetter så jag är med! :tummenupp :fyllisar

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025