Shell V-Power

för er som är intreserade så har jag en Shell V-Power skorta i nån låda någonstans... :rofl
pris : 75 kr .. för mig gratis :p nån som vill köpa??

Mr EmCom skrev:
för er som är intreserade så har jag en Shell V-Power skorta i nån låda någonstans... :rofl
pris : 75 kr .. för mig gratis :p nån som vill köpa??

Ger den phett med effekctökning? :yoparty

Köpte shell v-power på 25 cl burk å hälde i tanken då starta den inte alls vad gjorde jag fel? :va :tomten :hihi

Glömde jag säga att den stog i kyllhyllan brevid redbullen? :tomten

Hahahaha

Nu har dom sakt att V-power inte är så bra...Vet inte varför. har läst om det men men ska ta reda på mer...

Ytterst tveksam till att hojjarna skulle ge mer effekt me v-power snarare mindre.
Bara så ni vet så har 99 oktan lägre energivärde än 95, därimot så spikar 99 inte lika lätt vilket gör att man kan höjja kompet utan följd av spikningar till en viss gräns.
Så såvida ni har inte höjt kompet (eller har en cykel som kräver 99oktan) eller har en turbomotor med Knacksensor så kommer ni få motsatt effekt och mindre hästkrafter.
Men men man ska aldrig underskatta placebo effekten den verkar vara en avgörande faktor för dom flesta här.:tummenupp

Att den ska va renare kan nog stämma då jag hört att den inte ska ha någon etanol i sig. Nån sa att motorer kunde sota mer med etanol dock har jag ingen aning om detta är sanning.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna