chukabowa
Håårdcåår
vem var det jag mötte vid shell i löddeköpinge ikväll... strax efter kl 20:00 tror jag. vad var det du kom åkande på... såg inte så bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du mötte alltså någon, ingen aning om vem, ingen förklaring hur han ser ut, strax efter kl. 20:00, TROR DU som åkte på något som du inte såg var det var... Snacka om att leta nål i en höstack!chukabowa skrev:vem var det jag mötte vid shell i löddeköpinge ikväll... strax efter kl 20:00 tror jag. vad var det du kom åkande på... såg inte så bra.
Ja jag mötte någon... lite svårt o se hur någon ser ut som har skinställ o hjälm på sejmr_rockster skrev:Du mötte alltså någon, ingen aning om vem, ingen förklaring hur han ser ut, strax efter kl. 20:00, TROR DU som åkte på något som du inte såg var det var... Snacka om att leta nål i en höstack!
Lycka till.
chukabowa skrev:Ja jag mötte någon... lite svårt o se hur någon ser ut som har skinställ o hjälm på sejmen okey... det var ju givetvis en motard han kom glidande på.. o så var den röd eller nått liknande. O eftersom jag alltid kör ensam så kunde det varit kul o med nån o köra med.. e inte så många här i lödde som kör motard...
Zana skrev:Hahaha... Humor på hög nivå...
Värsta kontaktannonserna här på SH.COM... LOL
Goldwing_WannaB skrev:Nån som vill gå på bio med mig och min motard i helgen?![]()
Kanske ta en romantisk skogspromenad på söndag?
Svar till: "kärleksmuller"
tja läget idag hittar du vad du söker eller?chukabowa skrev:jag vill![]()
njä... har inte fått reda på vem det va som kom körandes där.. men det verkar som jag har hittat nån o köra med... men nu har ju du fått hem din oxå. då kan jag ju köra med dej oxå.. bara lite tråkigt o köra ända till gårdstånga... fast då e man ju nära häckeberga =)stiffmaster skrev:tja läget idag hittar du vad du söker eller?
Va what? Jag är allvarligchukabowa skrev:
Mycket bra idé! jag ska eventuelt ta en sväng med "stiffmaster" imorron (söndag) då kan vi ju köra allihopa.kowal skrev:Tjena, vi är 4 glada pojkar från Lund som kör offroad / motard.
Jag kör XR 600R
En kör KTM lc4 640 SM
En kör XT 600
En kör KLR 650
Vi kan ju träffas nån gång och cruisa lite....
!!!
På söndag är det SM i enduro på REVINGE.... Vi kan ju köra dit tillsammans, hand i handchukabowa skrev:Mycket bra idé! jag ska eventuelt ta en sväng med "stiffmaster" imorron (söndag) då kan vi ju köra allihopa.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |