Shaved pussy

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Man tycker nästan synd om stackarn.

Bifogat

• Tuffe1.JPG
    Tuffe1.JPG
    43 KB · Visningar: 353
  • Tuffe2.JPG
    Tuffe2.JPG
    26.9 KB · Visningar: 373
Man får väl hoppas att det är av medicinska skäl och inte att nån gjort det bara på kul, för isåfall är det sjaskigt gjort.

sEiKo skrev:
Man får väl hoppas att det är av medicinska skäl och inte att nån gjort det bara på kul, för isåfall är det sjaskigt gjort.

Du kan vara lugn, operera bort en varböld så..

Har funderat på att göra samma sak. Har två långhåriga vita katter. Klär mig nästan alltid i svart... Blir fattig på på att köpa klädrollers jämt...*suck* :rolleyes:

Det är väl upp till var och en om de vill raka sin kisse! Personligen föredrar jag rakade! :tummenupp

Katten ska man låta vara! :fatta!

exiteme skrev:
Har funderat på att göra samma sak. Har två långhåriga vita katter. Klär mig nästan alltid i svart... Blir fattig på på att köpa klädrollers jämt...*suck* :rolleyes:

Du kan spraya katterna med tectyl eller karosserivax :yoparty så släpper inte katterna hår lika lätt .......

:va
Å andra sidan sitter ett katthår med tectyl på säkert dj----gt bra.

Å andra sidan så funkar inte tectyl på en rakad "kisse" (om den inte är rostbenägen) :confused:
Där får man nog rekomendera nått "halka lätt" så att "bland annat" håren inte "fastnar" Hrm... :katt

*hahahahaha* :D :lol :rofl

Kissen ser ju ruggigt nöjd ut på bild nummer två. :rolleyes:

Verkar som om han har antingen mord eller annan grym hämnd i tankarna för den som tillät detta.. :lol

Var varnad!! :tungan

amullo skrev:
*hahahahaha* :D :lol :rofl

Kissen ser ju ruggigt nöjd ut på bild nummer två. :rolleyes:

Verkar som om han har antingen mord eller annan grym hämnd i tankarna för den som tillät detta.. :lol

Var varnad!! :tungan

Haha Mjo! Man ligger och sover som skönast i sin säng och helt plötsligt sitter katten som en Alien runt ansiktet på en ! :hihi :rofl

Back