Sharia-tråden, eller Halal de luxe

En vän drog till malaysia i går... Spännande och se om han får någon service där nere. :D
Va själv i malaysia förra vintern. inte ens i närheten så roligt och trevligt som i thailand, just på grund av att landet är muslimskt.

Fy fan, nu får det vara slutdaltat med de där tomtarna. Islamist-fanatikerna är en farsot som måste sättas på plats, en gång för alla. Svenska flaggan bränner de jävlar inte.

Eh, varför bryr man sig om någon i Malaysia bränner en svensk flagga? I 90 % av fallen dessutom ni papper målat i fel blå nyans. Få saker jag kunde bry mig mindre, bränn en malaysisk flagga om du känner dig så upprörd (men fråga inte mig om hur den ser ut... :gnissla)

Fy fan, nu får det vara slutdaltat med de där tomtarna. Islamist-fanatikerna är en farsot som måste sättas på plats, en gång för alla. Svenska flaggan bränner de jävlar inte.

Ska vi nu vara såna så är det väl ungefär lika respektlöst som bilderna på Muhammed.

Däremot tror jag tror inte den Malaysiska ambassaden i Sverige har några större problem med uppretade folkmassor som bränner flaggor idag. Det visar ju på vilket land som är fullt av hjärntvättade ociviliserade apor.

Han fick i alla fall ur sig till sist att det inte är förenligt med en islamsk livsstil att vara gay. Men det satt långt inne. Shejken hade ju närmast passat i ett propagandatal i Radio Islam.

Men det är ju bra, då vet vi. Sveriges mest liberala muslimer, tillika minst radikala, tycker homosexualitet och islam är oförenligt. Eller, finsn det någon muslim som tycker det är okej?

Nu kryper de fram ur sina medeltida grottor minsann. :D

(Nej korvgubbe, frågan lyder inte: "finns det kristna som inte gillar bögar", vi vet att det gör det)

Islamist-fanatikerna är en farsot som måste sättas på plats, en gång för alla. .

Rätt, dessutom används svenska försvaret alldeles för sällan för att inte säga aldrig. :fakta

Last edited:
(Nej korvgubbe, frågan lyder inte: "finns det kristna som inte gillar bögar", vi vet att det gör det)

Hehehehe! Alltid bäst att slänga med ett PK-tillägg på sina inlägg när det gäller ettriga PK-gôbbar. Annars skenar det lätt iväg.

Medeltida? Grottor? Stenåldersgrottor skulle jag säga. En tidsålder då homosexualitet sannolikt inte var uppfunnen än. Åtminstone inte i Tora Bora-grottorna i AfPak. :hihi

True, de bor väl i grottor där fortfarande. Inte bara Tora Bora, Iraks President bodde ju i en jordhåla sin sista stund i frihet. :lol
"Afpak", I like the amerikanisering here. :fakta

Vet inte direkt vad tråden handlar om...slö..
Måste bara beklaga mig. Var i utriket, inget direkt muslimskt utrike. Gick på resturang, beställde käk, fick käk. Började undra varför ingen ville kränga bärs utan bara hivade fram en kanna vatten, helt obeställt. Fick till slut fatt i ölpojken, trodde jag. Nå Nå wi ar halaalall! säger puckot. VAD I HELVETE! Det här handlar om ett j-t varmt utrike och jag var törstig! Ingenting stod det på varken skylt eller meny. Fii fan, halal förstörde min dag.:mad::mad:

Vet inte direkt vad tråden handlar om...slö..
Måste bara beklaga mig. Var i utriket, inget direkt muslimskt utrike. Gick på resturang, beställde käk, fick käk. Började undra varför ingen ville kränga bärs utan bara hivade fram en kanna vatten, helt obeställt. Fick till slut fatt i ölpojken, trodde jag. Nå Nå wi ar halaalall! säger puckot. VAD I HELVETE! Det här handlar om ett j-t varmt utrike och jag var törstig! Ingenting stod det på varken skylt eller meny. Fii fan, halal förstörde min dag.:mad::mad:

Det gäller att välja resmål med omsorg!:lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...