SH uppdaterat, igen!

hittat ett problem: man kan inte dölja "ålder samt födelsedatum"
måste radera manuellt om det ska försvinna inget stort problem men kan ju åtgärdas...

Samma som föregående skrev jag vill bara visa ålder inte villken dag/födelseår.

Annars gillar jag den nya uppdateringen.

pm ,gästbok ,blogg och garage Ikonerna är inte lika fina som resten av sporthoj.

Tror jag hittat en bugg har några inlägg i min gästbok på 1 sidan men så klickar man på sidor 2.3,4 står det GixxerTina har inga inlägg ännu. Du kan bli först! Ska det inte vara inlägg där eller inga sidor?:va

Last edited:
Bloggarna är en jättebra ide och jag tror att de kommer komma igång så småningom. Då behövs dock möjligheten att lista de senaste blogginläggen.

hittat ett problem: man kan inte dölja "ålder samt födelsedatum"
måste radera manuellt om det ska försvinna inget stort problem men kan ju åtgärdas...
Tack, det där är fixat oxå nu! Självklart ska man kunna välja att inte visa sin födelsedata.

Samma som föregående skrev jag vill bara visa ålder inte villken dag/födelseår.

Annars gillar jag den nya uppdateringen.

pm ,gästbok ,blogg och garage Ikonerna är inte lika fina som resten av sporthoj.

Tror jag hittat en bugg har några inlägg i min gästbok på 1 sidan men så klickar man på sidor 2.3,4 står det GixxerTina har inga inlägg ännu. Du kan bli först! Ska det inte vara inlägg där eller inga sidor?:va
Det är fixat. tack

Skulle man inte kunna ha nån annan bakgrundsfärg än vit, tex i profilen?
Ser lite sterilt ut, bara en tanke...:)

Skulle man inte kunna ha nån annan bakgrundsfärg än vit, tex i profilen?
Ser lite sterilt ut, bara en tanke...:)
Kanske kan göra det inställbart. Att ändra bakgrundsfärg alltså, men isåfall kanske förbestämda färger så ingen ändrar till kolsvart. Då blir det inte så vackert.

Kollar jag min onlinestatus i forumet (dvs i mina inlägg) så står jag som offline men kollar jag i profilen så står det att jag är online.

Har osynlighetsläge på.

Ska det vara så? Va? Va? :hihi

Jag har en sak som jag har funderat på ett bra tag, men har inte riktigt vågt nämna det :hihi

När man håller muspekaren över en rubrik så får man ju se en liten bit av första inlägget i tråden. Om man skulle ha en funktion som gör att man håller musen över knappen "gå till sista inlägget" och får då se en snutt av det senaste inlägget.

Då slapp man gå in på trådar som man redan har läst osv osv.

klockslaget då en person senast var online funktionen har försvunnit?
även vilken tråd en person kollar just nu försvunnit hm?

Jag har en sak som jag har funderat på ett bra tag, men har inte riktigt vågt nämna det :hihi

När man håller muspekaren över en rubrik så får man ju se en liten bit av första inlägget i tråden. Om man skulle ha en funktion som gör att man håller musen över knappen "gå till sista inlägget" och får då se en snutt av det senaste inlägget.

Då slapp man gå in på trådar som man redan har läst osv osv.
Det är för stor sökning i databasen och orsakar sajten att sölas ner för mycket. För tung funktion helt enkelt.

Skitbra med nya gästboken!!!
Vill dock kunna välja ordning på bilder i Garagen, så att min nuvande båge syns som thumb, ist för min äldsta...

Det är ungefär som med eller utan AC3 komfort.
Komfort vet jag vad det är, AC3 antar jag är en ny tillsats.

Och utan sköljmedel så blir det strävt. :hihi

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...