flugan
Vem vet
E de bra eller dåligt när det står betald. 1970-01-01 01:00:00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ringde imorgon för o se till att de blir klara, men nu blir de möjligen inte klara förrän på Torsdag som TIDIGAST... för att den ena brodern i företaget har blivit sjuk o därmed haltar allting. Ja det är inget mega-apa-stort ställe, men de har väldigt mycket att göra och är beroende av varandra.Zee skrev:Swedie: Yo dewd, what händor? Är the tröjz iväg skick ade ell er?![]()
Jepp. Nån vecka eller två. Gör absolut INGENTING! Kommer ÄNTLIGEN kunna gå normalt och springa igen!!!Webspy skrev:Dags för kryckor ett tag igen nu ?
IlNino skrev:När blir nästa beställning![]()
Vill juuh också ha en tröja men va för seg för
o beställa till denna gång![]()
![]()

Swedie skrev:Har hämtat nu och hoppas på att få iväg så många som möjligt idag. Bläcket i skrivet tog slut !!! suck. Allt går emot eller vad det är det här...
Nästa omgång vet jag inte när det blir av. Tryckeriet ska ta semester en månad i Juli, så det lär inte bli tryckt förrän Efter Juli...
Swedie skrev:Har hämtat nu och hoppas på att få iväg så många som möjligt idag. Bläcket i skrivet tog slut !!! suck. Allt går emot eller vad det är det här...
Nästa omgång vet jag inte när det blir av. Tryckeriet ska ta semester en månad i Juli, så det lär inte bli tryckt förrän Efter Juli...

Nä, de var klara i Måndags så det var smått omöjligt. Jag packade din tröja idag och den går ut idag. Borde vara hos dig imorgon om inte nån tröj-terrorist tar tröjan.Eureka skrev:Fick inte min idag trots påtryckningar att jag ville haft den i Fredags![]()
Swedie skrev:Nä, de var klara i Måndags så det var smått omöjligt. Jag packade din tröja idag och den går ut idag. Borde vara hos dig imorgon om inte nån tröj-terrorist tar tröjan.

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |