SH-tröjor - Beställning 2016, leverans c:a Jul

Fick inget roligt svar alls. Priset via tryckeriet var 400 kr... (DHL) vilket förstås ingen vill betala.

Jag kan ev. lösa det genom att låta alla leveranser utomlands läggs på sidan om, så skickar jag dom själv på något sätt billigare. Men det lär ändå kosta iaf minst runt 250 kr tyvärr. Allt beror på vikten, och paket + tröjor = ibland över 1 kg = svindyrt

in te säkert det blir så dyrt med schenker

in te säkert det blir så dyrt med schenker

Absolut, bara tryckeriet som valt att inte skicka till utlandet. 400 kr är liksom mitt pris. haha

Jag ska titta imorgon på att ändra beställningsformuläret så att utland kan stödjas. Sen ska jag hitta ett slutligt pris för frakten.

hejsan jag har fixat vad jag ville ha som slogan och nick på munktröjan gäller detta min t-shirt också isåfall vill jag bara ha mitt nick:banana

Jag har frågat tryckeriet om förlängning men med leverans till Jul.

Fredag 2 december är sista dagen för beställning samt betalning för att komma med i tryck som börjar på Måndag den 4:e december! Då ska alla betalningar vare inne. Eftersläntare garanteras ej en tröja innan jul!

Så, vi kör en lönehelg till i hopp om att lite fler beställningar kommer in :)

"till jul" Är det typ 23:e eller? :tungan

Åker bort över jul och nyår nämligen och vill inte riskera att mina fina tröjor skickas tillbaka för att jag inte kan hämta ut dom i tid?

"till jul" Är det typ 23:e eller? :tungan

Åker bort över jul och nyår nämligen och vill inte riskera att mina fina tröjor skickas tillbaka för att jag inte kan hämta ut dom i tid?

Jag vill inte lova för mycket, men de ska tryckas med start nästa vecka men man vet aldrig om saker går fel. Fastnar i posten osv. Så allt före Jul = tomtens involvering!

Nu är beställning låst. Har du inte betalat än, BETALA EJ. Ordern går till tryckeriet idag!

Tack alla som beställt! Kul att fått igång en process igen runt det här. Vi provar till våren om fler är intresserad att köpa då :)

Av ren nyfikenhet, hur många ordrar kom det in? Fler än förväntat?

Av ren nyfikenhet, hur många ordrar kom det in? Fler än förväntat?

ca 30. Förr låg det väl iaf på över 100 varje gång. Så inget vidare ekonomiskt, men tycker det är kul iaf att intresset finns. Förhoppningsvis sådana här saker och lite satsningar framöver tekniskt som gör att SH förhoppningsvis fortsätter leva starkt. :)

ca 30. Förr låg det väl iaf på över 100 varje gång. Så inget vidare ekonomiskt, men tycker det är kul iaf att intresset finns. Förhoppningsvis sådana här saker och lite satsningar framöver tekniskt som gör att SH förhoppningsvis fortsätter leva starkt. :)

Det var bättre förr!(TM) ;)

Var lite korr att göra runt storlek på nick och slogan så jag tyckte det ser OK ut.

Tröjorna trycks idag och imorgon. Lite seeeenaste laget... men ja det är på G iaf :)

Vad tror vi, kommer tröjorna innan jul eller behöver jag ge mig ut i julruschen och handla? /b

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back