SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

  • SJÄLVKLART!

    Votes: 42 53.8%
  • JAAAAAA

    Votes: 19 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

    Votes: 6 7.7%
  • Tveksamt Ja

    Votes: 11 14.1%

  • Antal röstningar
    78

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Då har man listat ut lösenordet till kontot och beställt en ny tröja!
Många år sedan man var ens inloggad här men då det begav sig var det frekventa besök.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Treeevligt! Min gamla t-shirt söps bort för många år sedan så det är dags för ett par nya.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag måste nog lägga en beställning. Inte med namn eller nick, utan kort och gott med "Märta Stenevi" och "jag föredrar högoktanigt", för att komplettera det som snart är norra Sveriges mest fotograferade jeepdunk. Vem tar "Greta Thunberg" och "how dare you"...?
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det är bara svart eller? Är det bara jag som gärna hade sett något diskret fast osvart alternativ, typ olivgrönt som i cammo-mönster. Eller grått. Jag fixar inte svart längre.
Då jag nu fått ett antal frågor om färgen så har jag ställt frågan till tryckeriet om dom kan tänka sig hantera fler färger än svart.

Godkänner dom varianter av färger också... så får alla ändra sina beställningar så löser jag det manuellt i databasen.

Färgerna vore då "mörkgrå" och eventuell annan färg som kan passa. Färgen måste vara av mörkare slag för att loggan och texter ska se bra ut. Minns det för många år sedan trycktes en grå som var för ljus och jag själv tyckte inte det såg bra ut alls.

Återkommer :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
EDIT EDIT

Fick snabbt svar att färger går bra så länge det inte påverkar val av kläder.

Så Svart eller Grå (fanns ej mörkgrå). Det finns vit, blå, marin och röd. Men jag minns dessa är för "plastiga" i färgen och blir inte bra.

Är det ok med grå @MartinB ?

EDIT EDIT (att bara grå finns)
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
När är senast datum att beställa tröja?
Eller kommer det gå att beställa hela tiden nu framöver?
Detta är en engångsgrej och 1 maj är sista möjligheten att beställa för i år. Det kan bli en till hösten om verkligen många önskar. Kostnaden att trycka är dyr och det är en backaffär hur jag än gör i det här (inget klagomål, jag gör det här för jag velat göra det i många år men inte haft "orken").

Så passa på är det jag vill säga :)
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Jag mätte upp 3st olika hoodies som är i storlek L och passar mig som är 180cm och 85kg.

Jämför man måtten motsvarar SH tröjorna av märke SOUTH WEST i storlek L mina hoodies i storlek L så de verkar vara i normalstorlek.


Hur många storlekar större brukar ni köra på hoodie med dragkedja för att få en okey fit ovanpå skinnstället, den skall ju trots allt gå att få på sig utan att man skäms...
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Jag mätte upp 3st olika hoodies som är i storlek L och passar mig som är 180cm och 85kg.

Jämför man måtten motsvarar SH tröjorna av märke SOUTH WEST i storlek L mina hoodies i storlek L så de verkar vara i normalstorlek.


Hur många storlekar större brukar ni köra på hoodie med dragkedja för att få en okey fit ovanpå skinnstället, den skall ju trots allt gå att få på sig utan att man skäms...
- En storlek upp för mig som drar på tröjan över skyddsjackan.
Jag är inte helt olik dig storleksmässigt: 184 cm och 88-89 kg.
Väljer XL i den här långärmade tishan.
 

Storm_666

FD MC-LIGIST. NU ÄNNU VÄRRE.
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Piteå
Hoj
Gsxr 1000 -04 och -13
Finns det inget annat alternativ att betala än det där jävla PayPal. Klickar på kreditkort men PayPal ligger ju kvar ??‍♂️
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Finns det inget annat alternativ att betala än det där jävla PayPal. Klickar på kreditkort men PayPal ligger ju kvar ??‍♂️
jag kan inte köpa in en fullblodig tjänst (kräver banktjänster och abonnemang) för en engångsgrej. Du ska inte behöva ett PayPal-konto och klickar du på Betalkort så ska det vara ruta som dyker upp som ska vara "utanför paypal" men förstås utförs av PayPal.
Alternativet vore Klarna men lika många (minst) hatar Klarna.
Så pest eller kolera.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top