SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

  • SJÄLVKLART!

    Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

    Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

    Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

    Votes: 11 13.9%

  • Antal röstningar
    79

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag försöker men lyckas ej.. Det är knepigt att det endast är i svearike jag har bekymmer att betala via PayPal när jag beställer 15-20 gånger i månaden worldwide o aldrig har bekymmer med paypa.

Jupp jag har matat in kort uppgifter o det händer inget mera.

Tror inte adblocker påverkar för det påverkar ingen annanstans men visst kan jag pröva, annars får det helt enkelt bara vara..
Om du gör beställningen och den är klar, så kan du betala till ett BankGiro istället. Säg till när klar, så PMar jag det.
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Jag försöker men lyckas ej.. Det är knepigt att det endast är i svearike jag har bekymmer att betala via PayPal när jag beställer 15-20 gånger i månaden worldwide o aldrig har bekymmer med paypa.

Jupp jag har matat in kort uppgifter o det händer inget mera.

Tror inte adblocker påverkar för det påverkar ingen annanstans men visst kan jag pröva, annars får det helt enkelt bara vara..
Har du testat med någon annan enhet? Nån annans telefon, jobbdatorn eller så? För jag hade inga problem alls med att betala detta. Däremot har jag vid nåt tillfälle haft problem vid någon annan beställning när jag valde Klarna och Swish, det funkade inte på mobilen, men gjorde jag det på en dator så gick det. Men då var det nåt strul Klarna hade vill jag minnas. Så testa på en annan enhet, så kan du ju utesluta om det är din enhets inställningar, eller om det är skit bakom spakarna. ;)
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Provade att betala med kort nu o det går ej heller verkar det som så nu skiter jag i det lägger ingen mer tid på detta, för mycket krångel med sporthoj just nu..

Nöjer mej med att läsa.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag kan inte bestämma mig, känns ju lite sådär att åka kommunalt med SH-tisha :va


nu grät jag en skvätt för jag har ingen hoj :gråta
Man kommer långt med att identifiera sig som motorcyklist. ?

Själv identifierar jag mig som vältränad. Det går finemang tills man måste göra något jobbigt. Som att cykla, resa sig från sittande eller lyfta något tyngre än kaffekoppen.

Du har min sympati som hojlös. Stackare!
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Jag kan inte bestämma mig, känns ju lite sådär att åka kommunalt med SH-tisha :va


nu grät jag en skvätt för jag har ingen hoj :gråta
Vi borde ha stickers till bilen med, så man ser när det är en hojåkare i bilen man ska passera. Då känner man sig ju liksom lite tryggare i några sekunder. :)
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Jag kan inte bestämma mig, känns ju lite sådär att åka kommunalt med SH-tisha :va


nu grät jag en skvätt för jag har ingen hoj :gråta

Men när du föredömligt följandes alla trafikregler och anpassar hastigheten efter omgivningen när du glider fram på din elsparkcykel ser alla att folk på SportHoj minsann inte kör som svin! :tummenupp
 

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Men när du föredömligt följandes alla trafikregler och anpassar hastigheten efter omgivningen när du glider fram på din elsparkcykel ser alla att folk på SportHoj minsann inte kör som svin! :tummenupp
Den e såld, kändes lite wt att stå och glo på en planka :brynad

sorry for OT Swedie...
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Den e såld, kändes lite wt att stå och glo på en planka :brynad
:tummenupp Kallas omdöme!

Behöver du en motorcykel? Jag har en enkelkams Hynda du kan få billigt. :fakta
Alla har vi mörka sidor...:rodnar
Den läcker naturligtvis olja och behöver väldigt mycket kärlek och omvårdnad. Laddade dåligt tidigare eftersom två av tre lindningar brunnit men det är fixat.
Den har, som du förstår, även dålig väghållning och dåliga bromsar men har två hjul. Och ljudet från ljuddämparna överröstar motorskramlet! :tummenupp
Rullat väldans många Tammer och skulle kunna kallas SkitHoj av några... ;)
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Påminner mig om när vi diskuterande älgförbud, eller var det koförbud, hursomhelst tänkte jag göra en omröstning i tråden om det är ok att posta ovidkommande saker
  • SJÄLVKLART!​

    Votes: 39 53.4%
  • JAAAAAA​

    Votes: 17 23.3%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?​

    Votes: 6 8.2%
  • Tveksamt Ja​

    Votes: 11 15.1%
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Påminner mig om när vi diskuterande älgförbud, eller var det koförbud, hursomhelst tänkte jag göra en omröstning i tråden om det är ok att posta ovidkommande saker
  • SJÄLVKLART!​

    Votes: 39 53.4%
  • JAAAAAA​

    Votes: 17 23.3%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?​

    Votes: 6 8.2%
  • Tveksamt Ja​

    Votes: 11 15.1%

Då får jag be om ursäkt när jag nu håller mig till ämnet och bekräftar att jag vikit ner mig och beställt en Swettkört med dragkedja... :rodnar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kan uppdatera och säga att jag nu lämna material till tryckeriet. Det är tyvärr par dagar försenat då jag personligen samtidigt i helgen flyttat till hus och det har varit mycket att stå i.

Tryckeriet sa själva transfer tar 5-6 arbetsdagar att få på plats. Så lämnar därför beställningen uppe några dagar till då det finns utrymme :)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Kan uppdatera och säga att jag nu lämna material till tryckeriet. Det är tyvärr par dagar försenat då jag personligen samtidigt i helgen flyttat till hus och det har varit mycket att stå i.

Tryckeriet sa själva transfer tar 5-6 arbetsdagar att få på plats. Så lämnar därför beställningen uppe några dagar till då det finns utrymme :)
Är det försent att beställa? Skulle behöva förnya min (den börjar bli sliten) :)
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag försöker men lyckas ej.. Det är knepigt att det endast är i svearike jag har bekymmer att betala via PayPal när jag beställer 15-20 gånger i månaden worldwide o aldrig har bekymmer med paypa.

Jupp jag har matat in kort uppgifter o det händer inget mera.

Tror inte adblocker påverkar för det påverkar ingen annanstans men visst kan jag pröva, annars får det helt enkelt bara vara..
För att betala med kort måste du dra ner "linjalen" till höger i betalrutan så du ser vad som är längst ner i betalrutan !
För betalrutan är så lång att bara den översta delen med PayPal syns av sig själv.
Och kortbetalning ligger längst ner i betalrutan !
Gissar betalrutan är "gratis" från PayPal. :hihi
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top