SH tröjan har anlänt!

Status
Ej öppen för fler svar.

Sölta

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2005
Hoj
Yamaha R1 -99
Idag låg det ett paket i brevlådan, fick tänka lite och sen tjoho så sprang jag in och öppnade paketet som om det vore på julafton. Och där i låg den, testade den och den satt som en arab på en kamel :banana

Några andra här som fått sina idag?

Jag fick min idag, dock saknades rad 2... :-(

Första sidan skrev:
Ett problem har dock uppstått, det är att på en del av tröjorna saknas slogans rad 2. De tröjor jag tror det är fel på, har jag lagt åt sidan. Jag kontaktar er via PM och låter er välja vad ni vill göra. Om jag ÄNDÅ skickat ut tröjor som det är fel på, så vad jag kan erbjuda är att komplettera med en sloganrad.

Har du(Swedie) tänkt på att man får ta en jäkligt liten font om man ska kompletera o klämma in rad 2 mellan rad 1 och rad 3? :3freak

Swedie, jag lägger frågan här i stället för pm, för jag gissar att det är fler än jag som har samma fråga, så behöver du bara svara en gång...

Min rad 2 saknades oxå men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag kan ta ett nyckelband som plåster :pannkyss

Sölta skrev:
2284375 Min rad 2 saknades oxå men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag kan ta ett nyckelband som plåster :pannkyss
oki, mina text blev helt oförstålig o skev så det var inge skoj... Jag som suttit o tänkt ut ett bra citat hur länge som helst...

Fick åsså min tröja idag och naturligtvis har jag oturen att min andrarad saknades. Jag var helt övertygad om att det var jag som klantat mig men nu ser jag att det trots allt finns hopp för mig. Jag är inte helsenil ännu :tummenupp
Jag ska försöka få min andrarad skriven hemmavid för jag vill använda mn tröja NU. Svart tröja 28 grader perfekt blandning! :lol

Allt är mitt fel :( Vilket jag är oerhört ledsen för... kommer kosta fläsk att korrigera alla tröjor.

Ni som har fel på tröjorna, kontakta mig via PM och berätta hur eran slogan SKA se ut och vad som är fel. Så berättar jag hur ni ska gå tillväga. Vissa av er får helt nya tröjor (utan att behöva skicka tillbaka, då jag inte vet vad jag ska ha tröjan till egentligen... ).

Stänger tråden på grund av detta. Vill ta det bakom kulisserna mellan två tangentbord.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!