SH tappar besökare

Vi tar och jämför lite...
Bike.se är väl den andra stora hojsidan med forum som finns därute och har funnits ett tag nu. Givetvis är dom inte lika stora men man kan ju ändå jämföra lite.

Deras statistik följer den trend som SH också har.
bikeshwo2.jpg

Tar vi sedan och jämför Zatzy.com med SH så ser det ut så här:
zatzyshcq8.jpg

Alla som var med "från början" som skrivit i tråden säger typ samma sak...
Dom flesta har kanske tröttnat på forum, andra på alla nya tomtar ;)

Jag blev nog lite trött på både forum och tomtar.
Jag gillade sporthoj.com när det var ganska hård stämning, förvridna förvridningar av personangrepp och feta flamebites som alla redan visste var flames men diskuterade ändå. Forumet ska ju vara ett skönt plejs o läsa på, roligt, irriterande och lagom stimulerande.

Men nu är det för många medlemmar för att det ska vara så ball som det var, omöjligt för alla att känna alla.

Men fram med kettingen så slåss vi
ketting.gif

Alla som var med "från början" som skrivit i tråden säger typ samma sak...
Dom flesta har kanske tröttnat på forum, andra på alla nya tomtar ;)

Jag blev nog lite trött på både forum och tomtar.
Jag gillade sporthoj.com när det var ganska hård stämning, förvridna förvridningar av personangrepp och feta flamebites som alla redan visste var flames men diskuterade ändå. Forumet ska ju vara ett skönt plejs o läsa på, roligt, irriterande och lagom stimulerande.

Men nu är det för många medlemmar för att det ska vara så ball som det var, omöjligt för alla att känna alla.

Men fram med kettingen så slåss vi
ketting.gif

Ja fan. Det är för demokratiskt nu. Lite mysig velourstämning över det hela. Det ska vara rättvist och alla skall vara snella mot varandra. Fan ta den som säger nåt elakt!:gnissla

Man kan vara sarkastisk, elak, ge tjyvnyp eller bara gnatas lite med varandra men på ett varmt sätt. Rena personliga påhopp som sker ibland om väldigt privata saker känns inte kul. Men det är lätt att missuppfatta varandra när man inte känner varandra IRL.

Man kan vara sarkastisk, elak, ge tjyvnyp eller bara gnatas lite med varandra men på ett varmt sätt. Rena personliga påhopp som sker ibland om väldigt privata saker känns inte kul. Men det är lätt att missuppfatta varandra när man inte känner varandra IRL.

Nu tycker jag att du tycker fel!
Hur fan kan du säga så, hade du ingen cykel när du var liten?
Ingen borde gå säker, helt plötsligt kan det komma en handgranat i mailboxen.

Jag kan säga efter att ha läst dina mediokra inlägg att det enda du kunde komma med var "Feta suzzi", inte ens kul. Nä ta ditt gamla loppbitna tangentbord och stoppa det där det är trångt.

Sånna som du förstör för oss som var här först, det enda vi försöker är att jävlas. Och så kommer nån med frottéhandukar och försöker ta bort allt det.
Tacka vet jag kettingar, mord och sprit.

Hoppas du ångrar att du skrev i tråden. Nu är det krig.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!