Jag skulle vilja att sporthoj.com fungerade, alla andra önskemnål tycker jag ni kan skippa tills detta är löst.
Hemma har jag en rökarsnabb engelsk Windows 7 x64 pro dator med 16Gb RAM 8mb ADSL (TPTest säger 7,8) och använder Explorer 8.
På jobbet samma sak fast 1Gb fast lina.
SH har under -12 fungerat och fungerar så dåligt att jag funderar på att hoppa av.
Inläggs editorn hoppar slumpmässigt mellan snabb och avancerad. Resultatet av "Spara" är oftast oförutsägbart. Oftast kan man inte ändra första bokataven i en mening utan att mecka runt med piltangentyer och mus. Bilder man lägger in hamnar helt slumpmässigt. Mycket ofta slutar sidan att fungera så för att inte få en stroke så får man skriva inlägg i notepad och sen copy och paste in det på SH
Senaste strulet och som är just nu är att man inte kan komma tillbaka till startsidan genom att klicka på Sporthoj.com loggan utan måste gå ur och in igen istället.
Oftast när man går in får man bara överdelen. genom att gå in och ut ett par gånger får man plötsligt upp första sidan komplett.
Livet är för kort för att hålla på med sådant strul.