SH:s Personligheter

Gilla :tummenupp vågar man fråga: vem, vad ? man kanske inte vill veta svaret?

spände kedjan nyss, tog en tur på gatan i Foppatofflor o shorts räknas det:D

försvann inte mjukisbrallan med diskot på 80-talet:tungan

Mjukis för evigt :fakta

Jag skulle säga att du är en Level 20 Mjukisbralle Novis.

Du behöver aquira en varg t-shirt, en "amulet of thor" halsband och till sist skaffa en Volvo 240 med V8, inkluderat: Carbon Fiber wrap på instrumentbrädan samt wunderbaum.

Först då kan du bli krönad till Level 30 Mjukisbralla,och införskaffa ett par äkta Adidas.

Föreslår att du åker till närmsta Coop-forum Cave och förser dig med dessa.

:tungan

Nu måste jag förklara Foppatoffelns "död" :krama Radarn måste haft störningar "FOG"
jag skrev spände kedjan o provkörde, Foppatoffen ingår i Mekutrustningen möjligen borde man haft Stålhätta men gillar lite spänning:hihi
skickar bildbevis att den ingår i Mekutrustningen. har ni skinnställ o Kevlar-handskar när ni mekar?
kanske Ivan Drago:3freak eller AnnA upp till bevis:DSAM_0581.jpg

Nu måste jag förklara Foppatoffelns "död" :krama Radarn måste haft störningar "FOG"
jag skrev spände kedjan o provkörde, Foppatoffen ingår i Mekutrustningen möjligen borde man haft Stålhätta men gillar lite spänning:hihi
skickar bildbevis att den ingår i Mekutrustningen. har ni skinnställ o Kevlar-handskar när ni mekar?
kanske Ivan Drago:3freak eller AnnA upp till bevis:DView attachment 388891
Har du inte större hoj än den som står i den där bilden så är kanske inte behovet av stålhätta så överhängande heller.

Drago uses this when fixzing his bike, it shaz plutonium in it.
800px-Blowpipe_missile_2.JPG

Positivt med folk som bär foppatoffler.Då slipper man skapa sig illusioner och förutfattade meningar om bäraren av dessa foppatoffler när man redan kan se att vederbörande är en bohemisk idiot och har på så vis sparat mycket onödig tid på en massa tjafs på prat som aldrig kommer att leda till något vettigt.Detsamma gäller för män som rantar omkring i strumpor och sandaler med kortbyxor.Förmodligen den ultimata framställningen av ett totalt misslyckande i samband med en meningslös livstillvaro. :fakta :crash

Last edited:
Snål?

Man ska dela med sig sa mamma. Och man kan inte leka med alla leksaker samtidigt ändå :mattias!

Gäller det verkligen kex också? När det är färdigsmulat är det färdigsmulat.
Om man delar med sig så kanske man bara få en enda smula och den kan vara dålig.
Det vill man ju inte. :näsblod

Två kex och lägg lite mjölk så låter det bra. ;):hihi

:D

Snål?
Man ska dela med sig sa mamma. Och man kan inte leka med alla leksaker samtidigt ändå :mattias!

Min mamma har lärt mig att hålla hårt i de sakerna som är roliga och ge bort de andra. A_NN_A är rolig så av henne delar jag inte av mig. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...