SH:s Personligheter

Jag är tydligen inte en av Sporthoj.com:s personligheter...

Får jag inte vara kvar här längre? :gråta

Man väljer en passande.
Jag tänkte att så länge jag inget säger kan jag ju låtsas vara kex.

:hihi

"Kex som smular" = småtjejer!:fakta

"skäggbiff mellan lakanen" = kvinna! :tuttar

Själv så sover man på soffan eftersom svärmorsan är på besök och så gärna vill sova i MIN/våran säng :fakta då "crash rider junior" kom till världen för 18 dagar sen.... :rolleyes: STOLT!

Grattis till en MiniMe! Tänk nu på matchade skinställ, samt att du har mer anledning till att inte bli statistik nu!

Klart jag har småtjej, vad annars? #CharlieSheenLifeStyle

Jag såg Ivan i helgen! :Bugar
Eller rättare sagt jag hörde nått förbi fotokurvan..när jag sedan framkallade bilderna hade han fastnat på EN av bilderna, min kamera skjuter 10 bilder per sekund..

Den gigantiska hakan stack ned 10cm under hjälmen så det råder inga tvivel :fakta

Då får vi fram lite bildbevis! kan vi slå hål på myten om sovjets gamla anda på fosterlandets vägar! :7peta

Mah bad bro, men du lär inte kamma hem Ballerinaförpackningar med en Honda Varadero. :D

Sen om Drago, han finns på riktigt. ;)

Du att kjoltyget inte nappar på varadero är 50/50, ibland lyckas man även med en sån! :tuttar

9tlrvCt.jpg

Kexen ser inte hur stor den är när de sitter på den. Motorn alltså... :brynad

Jag har ju haft en gubbe komma fram till mig och fråga om det var 800cc eller större, förklarade att det var 125 och man såg hur all manlighet gick ur hans smått överviktiga kropp när det sjönk in hur han misstagit två stycken 62cc cylindrar för två 400cc :rofl

Då får vi fram lite bildbevis! kan vi slå hål på myten om sovjets gamla anda på fosterlandets vägar! :7peta

Du att kjoltyget inte nappar på varadero är 50/50, ibland lyckas man även med en sån! :tuttar

Jag har snott massa brudar när jag körde Varadero i jobbet, kexen stod o smula
som fan - killarna me äkta sporthojar stod där som fån :)

Nu flyger jag dock sotpippi aka blackbird! Haha så snatta gärna kex me en Varadero

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park